beantwoord

Geen bereik binnen en buiten

• 27 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Sinds kort ben ik verhuisd naar waal 2968ga hier heb ik binnen en buitenshuis nagenoeg geen bereik
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 augustus 2019, 09:59

Hoi @Jwal, je geeft op jouw nieuwe adres hele slechte dekking te ervaren. Nu heb ik meteen even meegekeken. Ik zie inderdaad dat de dekking binnenshuis en buitenshuis niet al te goed is. Nu heb ik even meegekeken naar de masten ten opzichte van je huis. Ik zie dat de dichtsbijzijnde mast aan de andere kant van de Lek staat. Jouw huis verstopt achter de dijk. Daar heeft het signaal moeite mee. Daar ie eigenlijk weinig aan te doen. :(

Wellicht is het een idee om straks met jouw mobiele abonnement over te gaan naar KPN. Die bieden VoWiFi aan. Bellen via de WiFi. Dat is wellicht een leuke oplossing.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Als ik kijk op de dekkingskaart van KPN zit je ook niet direct op een ideale plek. Afhankelijk van waar precies je woont zie ik zelfs witte vlekken bij bellen & sms'en. Ook 2G, 3G en 4G zien er niet heel best uit.

Dekkingskaart
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Jwal, je geeft op jouw nieuwe adres hele slechte dekking te ervaren. Nu heb ik meteen even meegekeken. Ik zie inderdaad dat de dekking binnenshuis en buitenshuis niet al te goed is. Nu heb ik even meegekeken naar de masten ten opzichte van je huis. Ik zie dat de dichtsbijzijnde mast aan de andere kant van de Lek staat. Jouw huis verstopt achter de dijk. Daar heeft het signaal moeite mee. Daar ie eigenlijk weinig aan te doen. :(

Wellicht is het een idee om straks met jouw mobiele abonnement over te gaan naar KPN. Die bieden VoWiFi aan. Bellen via de WiFi. Dat is wellicht een leuke oplossing.
Kan je dit niet oplossen met eigen antennes

Reageer