beantwoord

Geen 4G simkaart?

  • 19 mei 2017
  • 26 reacties
  • 959 keer bekeken

Hallo,

Ik heb in januari een nieuwe GSM gekocht.
Deze kan 4G aan dus ik ben naar een Telfortwinkel geweest om er een nieuwe simkaart in te laten zetten.
Ik had de optie 'gratis 4G versneller' en heb juist daarom een nieuwe simkaart laten plaatsen.
Dit heb ik ook gevraagd aan de medewerker.
Dus ik nam aan dat het ook een 4G simkaart was.
Maar ik zag dus niet op mijn scherm 4G komen.
Nu had ik laatst de klantenservice van Telfort aan de telefoon en de man vertelde dat ik geen 4G simkaart heb.
De man vertelde dat hij dit op afstand kon zien.
Na controle op de website heb ik dus gezien dat ik dus de verkeerde simkaart gekregen in de winkel gekregen heb.
Bij mijn man exact hetzelfde verhaal.

Nu zijn mijn vragen, indien ik een 4G simkaart bestel, is dat dan gratis?
Mijn abonnement is contractvrij, dus het loopt al even.
Geldt het dan ook voor mij dat ik gratis 4G krijg?

Met vriendelijke groet,

Mandy
icon

Beste antwoord door Enterprise 31 mei 2017, 20:39

[...]
Dat er staat 4G/3G/2G automatisch verbinden.
De medewerker keek op mijn telefoon, zag bovenin het scherm 4G staan,
zonder bij instellingen te kijken en daarbij was de kous af.

Geen Deborah, maar toch een antwoord... ;)
Als er nu bovenin je scherm 4G staat dan heb je een 4G dataverbinding, zo simpel is het, en daarom hoefde de winkelmedewerker verder niet in de instellingen te kijken omdat de instellingen goed staan.

Ik neem toch aan dat je nu een werkende mobiele internetverbinding hebt..?
Bekijk reactie

26 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi mandy, dat was dan niet duidelijk! Sorry hiervoor:S. Inderdaad, gelukkig werkt het weer 😃.

Reageer