beantwoord

Gebelde nummers inzien mobiel

Hallo,

Graag zou ik willen weten, waar ik kan inzien naar wie ik heb gebeld en wie mij gebeld heeft op de mobiel. Ook de aantal minuten dat er gebeld is. Kan iemand mij helpen?

M.v.g,

MobieleAnne
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 februari 2019, 11:51

Hoi @MobieleAnne, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! 🙂 Ik help je graag op weg met de oproepen op je mobiele telefoon.

Zowel wie jou gebeld heeft, als naar welke nummers je zelf gebeld hebt, kan je terugzien in de gespreksgeschiedenis van je telefoon. Daar staan ook de datum, tijd en duur van het gesprek bij. De uitgaande gesprekken die je hebt gevoerd, kan je ook nog terug zien op de factuur, die je de volgende maand ontvangt. Inkomende gesprekken zie je daar niet terug en worden niet geregistreerd, omdat je daar niet voor betaalt, dus die kan je alleen in de gespreksgeschiedenis van je telefoon zien.

Is er een specifieke reden waardoor je op zoek bent naar deze gegevens? Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hoi @MobieleAnne, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! 🙂 Ik help je graag op weg met de oproepen op je mobiele telefoon.

Zowel wie jou gebeld heeft, als naar welke nummers je zelf gebeld hebt, kan je terugzien in de gespreksgeschiedenis van je telefoon. Daar staan ook de datum, tijd en duur van het gesprek bij. De uitgaande gesprekken die je hebt gevoerd, kan je ook nog terug zien op de factuur, die je de volgende maand ontvangt. Inkomende gesprekken zie je daar niet terug en worden niet geregistreerd, omdat je daar niet voor betaalt, dus die kan je alleen in de gespreksgeschiedenis van je telefoon zien.

Is er een specifieke reden waardoor je op zoek bent naar deze gegevens? Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen.
Alexandra - Telfort schreef:

Hallo Alexandra, bedankt voor je antwoord! Ik verwijder mijn inkomende en uitkomendeuitgaande gesprekken, op mijn mobiel. Ik hoopte opdat een lijst met in en uitkomende gesprekken op telfort. De redenwereld is omdat ik over mijn 80% belminuten ben en ik heb haast niet gebeld deze weekweek. Ook niet in het buiteland. Ik wou inzien waar hetje vandaan komt. M.v.g, MobieleAnne
Reputatie 7
Badge +8
Goedemorgen @MobieleAnne, dat is gek inderdaad, ik snap dat je graag wilt weten waar dat van komt. Het kan daarom handig zijn om de gespreksgeschiedenis iets langer op je telefoon te laten staan. De inkomende gesprekken kan ik je helaas niet aan helpen, de uitgaande gesprekken kan je op de komende factuur zien en nakijken. Ik verwacht dat je daarmee wel gaat vinden waar je belminuten aan verbruikt zijn. Mocht je de factuur krijgen en vragen hebben, laat het gerust weten.

Reageer