beantwoord

Gebeld nummer terugzoeken mobiele telefoon

• 10 april 2019
  • 7 reacties
  • 549 keer bekeken

Hoe kan ik NU zien of ik een bepaald nummer gebeld heb? De factuur van die periode heb ik nog niet en de geschiedenis van mijn telefoon gaat niet verder terug dan 2 april. Dit gesprek moet eind maart geweest zijn.
icon

Beste antwoord door GJC 11 april 2019, 08:27

Zo vreemd is het in mijn ogen niet. Tenzij je een backup hebt en terugplaatst gaat de geschiedenis terug tot de laatste schone installatie (lees: fabrieksinstellingen terugzetten dan wel nieuw toesel).
Ik gebruik al jaren dit programma en heb dus ook de bel- en sms-gegevens van mijn voorgaande telefoon(s) nog steeds op mijn huidige toestel.
Bekijk reactie

7 reacties

Gaat het om de bel geschiedenis van een vaste telefoon of een mobiel toestel?
Voor bellen vanaf een vast nummer kan je kijken onder het tabblad verbruik in Mijn Telfort Thuis
Voor mobiel is deze mogelijkheid er helaas niet. Dan moet je echt in de gespreks historie van de telefoon zelf kijken.
Jammer. Ja van mn mobiel!
Reputatie 8
Badge +17
Dan zal je je factuur af moeten wachten.
Reputatie 2
Jammer. Ja van mn mobiel!
Heb je een Android? Dan kan je met SMS backup & restore zowel van je SMS berichten als je bellijst een backup maken, ook automatisch. Als de lijst in je telefoon niet ver genoeg terug gaat kan je een oude backup bekijken.
Wel vreemd mijn gekozen nummers gaan tot terug tot begin 2018.
Reputatie 8
Badge +11
Zo vreemd is het in mijn ogen niet. Tenzij je een backup hebt en terugplaatst gaat de geschiedenis terug tot de laatste schone installatie (lees: fabrieksinstellingen terugzetten dan wel nieuw toesel).
Ik gebruik al jaren dit programma en heb dus ook de bel- en sms-gegevens van mijn voorgaande telefoon(s) nog steeds op mijn huidige toestel.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Bea123, dit is een prima plek om zo'n vraag te stellen. Je kan jouw gekozen nummers sowieso vinden op de factuur, maar daar heb je natuurlijk niet zo veel aan, als je het nu meteen wilt weten. Gelukkig heb je al een heleboel adviezen gekregen 🙂 Laat je ons weten hoe het afgelopen is, en ook als je vragen hebt?

Reageer