beantwoord

Garantie vraag

Paar dagen geleden probeerde iemand op straat mijn telefoon te stelen. Hij pakte hem en ik en een vriende rende achter hem aan.
Uiteindelijk gooide hij me telefoon weg en stopte de achtervolging, nu is me telefoon een beetje stuk aan de onderkant.
Heb ik nu nog garantie?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 2 januari 2019, 12:01

Ai! 😔 Helaas valt het onder valschade. Valschade valt niet onder de fabrieksgarantie. Laat je het toestel maken dan zijn daar kosten aan verbonden.
Al contact opgenomen met je verzekering om na te vragen of er mogelijkheden zijn?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Ai! 😔 Helaas valt het onder valschade. Valschade valt niet onder de fabrieksgarantie. Laat je het toestel maken dan zijn daar kosten aan verbonden.
Al contact opgenomen met je verzekering om na te vragen of er mogelijkheden zijn?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Anass, wat een verhaal zeg. Ik kan mij voorstellend at je wel even geschrokken bent. Gelukkig heb je het toestel wel weer terug, helaas wel beschadigd. 😞 Dat is minder.

Zoals Koffiemok aangeeft valt het niet onder de garantie helaas. Wellicht kun je nog wat met de verzekering regelen, maar dat weet ik niet zeker.

Mocht je zo nog ander vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Reageer