Galaxy S6; bluetooth verbinding met auto verbreekt

• 26 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 913 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Sinds een week heb ik de Galaxy S6, nu probeer ik deze op dezelfde manier aan de auto te verbinden als mijn vorige telefoon, Galaxy S4. De telefoon en de auto vinden elkaar, ik kan de code die de auto opgeeft invoeren in de telefoon, de verbinding wordt tot stand gebracht, de gegevens worden gesynchroniseerd, en dan verbreekt de verbinding. Als ik daarna op verbinen druk, gebeurt dit maar na het synchroniseren verbreekt de verbinding weer. Ik heb de telefoon uit het geheugen van de auto gehaald, de auto naam uit het geheugen van de telefoon gehaald en ben opnieuw begonnen, maar het heeft geen effect. De telefoons van mijn man hebben ook geen probleem met de verbinding en mijn oude telefoon dus ook niet.
Wie kan mij helpen?

2 reacties

Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb deze telefoon net via Telfort nieuw en het lijkt mij niet de bedoeling dat deze functionaliteit niet werkt. Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Wen,

Excuses voor de late reactie.

Vreemd dat alleen jouw toestel deze problemen geeft. Heb je al eens geprobeerd om de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen om de software van het toestel volledig uit te sluiten? En, heb je weleens geprobeerd op de S6 te koppelen aan een ander apparaat dan de bluetooth-connectie in de auto? Werkt het dan wél?

Lees je bevindingen graag, dan help ik je verder. 🙂

Reageer