beantwoord

Galaxy s4 valt uit

• 22 november 2013
  • 5 reacties
  • 3025 keer bekeken

ik heb nu ca. 2 maanden een samsung galaxy s4. ik doe niks geks met de telefoon, maar sindskort valt mijn telefoon vanzelf uit als ik een spel (maakt niks uit welke) speel. het lijkt me sterk dat de nieuwste telefoon op dit moment niet eens een spel aan kan.
mijn vraag is dus of er iets mis is met de telefoon en/of batterij.
btw, mijn accu is niet bol (door de warmte).

gr. kc
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 23 november 2013, 18:21

update.

telefoon is zojuist weer uitgevallen en startte zich vanzelf opnieuw op. voordat het volledig opgestart werd, viel het opnieuw uit en startte het vervolgens weer op enz. totdat ik de accu eruit haalde. vervolgens kreeg ik hem opgestart met de oplader eraan en gaf mijn telefoon aan dat ik nog 30+ batterij had. iemand die mij kan helpen??

Koppel hem aan de pc (download via de Samsung website Samsung Kies), maak een back up, zet de laatste software erop (software update), zet het toestel terug naar de fabrieksinstellingen (vandaar de backup). Blijft het probleem dan is et iets mis met het toestel en dien je het toestel op te laten halen om hem na te laten kijken. Heb je het toestel via Telfort dan dien je hiervoor te bellen met 0900-9596. Je krijgt voor in de reparatie periode dan een vervangende smartphone (basis smartphone, maar wel met whatsapp e.d.).
Bekijk reactie

5 reacties

De laatste update heb ik al gedownload. Ik heb er gelukkig al twee dagen er geen last meer van. Mocht het weer uitvallen zal ik het eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen en hopen dat het werkt. Thnx
Badge +1
Hoi de komende tijd ook je accu percentages goed in de gaten (ik gebruik zelf daarvoor https://play.google.com/store/apps/details?id=net.hubalek.android.reborn.beta).

Er is een (bekend) productie probleem met een serie batterijen voor dit toestel. Als je veel schommelingen ziet in je accu percentages en/of je batterij bol gaat staan kun je het toestel inclusief batterij insturen via SmarCare en zal de accu worden omgewisseld.
update.

telefoon is zojuist weer uitgevallen en startte zich vanzelf opnieuw op. voordat het volledig opgestart werd, viel het opnieuw uit en startte het vervolgens weer op enz. totdat ik de accu eruit haalde. vervolgens kreeg ik hem opgestart met de oplader eraan en gaf mijn telefoon aan dat ik nog 30+ batterij had. iemand die mij kan helpen??
Badge +2
update.

Koppel hem aan de pc (download via de Samsung website Samsung Kies), maak een back up, zet de laatste software erop (software update), zet het toestel terug naar de fabrieksinstellingen (vandaar de backup). Blijft het probleem dan is et iets mis met het toestel en dien je het toestel op te laten halen om hem na te laten kijken. Heb je het toestel via Telfort dan dien je hiervoor te bellen met 0900-9596. Je krijgt voor in de reparatie periode dan een vervangende smartphone (basis smartphone, maar wel met whatsapp e.d.).
Controleer de contact punten van de accu eens, zit hier vuil op kun je ze schoonmaken met een watte staafje gedrenkt in reinigings alcohol (verkrijgbaar bij de betere drogist) de meest aanbevolen alcohol hiervoor is 90% droog de contacten daarna af met de andere kant van het wattenstaafje.

Reageer