beantwoord

Galaxy S4 alleen wifi

• 1 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 239 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb een Galaxy S4 en al gedurende langere tijd kan ik alleen via wifi communiceren...mobiel internet en/of bellen lukt helemaal niet...ook gebeld worden kan niet. Nu heb ik de simkaart in een oude iphone 5 geprobeerd en dan werkt wel alles prima... Ik heb dit abonnement pas sinds april van dit jaar en al sinds juni ongeveer problemen...soms doet ie het in ene wel even een uurtje en dan is het weer helemaal over... Ik ben niet in de gelegenheid om naar een Telfortwinkel te gaan door de afstand...Weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen? Heb eigenlijk al m'n buik vol van de Samsung en zou 'm het liefst omruilen voor een iphone...zou dat kunnen? ik heb een lease-toestel... Hoop snel op een oplossing want de iphone 5 die ik nu gebruik moet binnen een maand terug zijn bij Telfort (ook een lease-toestel)
icon

Beste antwoord door Stephen 2 oktober 2015, 19:56

Hallo drenth71, welkom op het forum! Wat vervelend om dit te vernemen. Heb je ook in Mijn Telfort gecontroleerd of je telefoon is geblokkeerd? Graag ook even je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Via toestelhulp wordt uitgelegd hoe je dit doet. Mocht het probleem nog steeds niet zijn verholpen dan ontvang ik graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. In afwachting van jouw reactie.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo drenth71, welkom op het forum! Wat vervelend om dit te vernemen. Heb je ook in Mijn Telfort gecontroleerd of je telefoon is geblokkeerd? Graag ook even je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Via toestelhulp wordt uitgelegd hoe je dit doet. Mocht het probleem nog steeds niet zijn verholpen dan ontvang ik graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Dank je voor je reactie! Ik heb alles al een keer terug gezet naar de fabrieksinstellingen en ook is de telefoon niet geblokkeerd. In de oude iphone werkt de simkaart wel zoals het hoort 😉
Ik heb je een privebericht gestuurd.

Reageer