Galaxy S3 mini geen netwerk

• 18 augustus 2013
  • 9 reacties
  • 2948 keer bekeken

Ben in het bezit van een Samsung Galaxy S3 mini ( lease)
Heb van begin af aan regelmatig geen netwerk, telfort bellen, situatie uitgelegt en door verwezen naar Smartcare voor een reparatie afspraak.
Nu heb ik al eerder slechte ervaringen met smartcare zoals het niet nakomen op afgesproken dagen en tijden dus je zit een dagdeel te wachten op de monteur die niet gaat komen.Weer beklag gedaan bij telfort via het forum, bijzonder snel geholpen door de medewerker en er werd een nieuwe simkaart opgestuurd want daar zou de aan liggen. In diezelfde week al een nieuwe simkaart laten plaatsen bij de telfort shop in amsterdam zuid-oost, wat geen goed resultaat gaf.
Afgelopen vrijdag nieuwe simkaart van telfort geactiveerd en je raad het al hij heeft het alleen vrijdag gedaan en zit het weekend weer zonder netwerk.
Ik wordt hier erg chagarijnig van en ik verwacht een goede oplossing van telfort, hetgeen ik geen vertrouwen heb in smartcare want dat is een dag wachten en er komt toch niemand, en als ze komen moet je je toch eens gaan afvragen of het toestel wel daadwerkelijk gemaakt is,zoals mensen in eerder topic ook al afvragen.
Misschien is dit een gegronde klacht voor kassa of voor de geschillen commisie, want ik weet het niet meer wat ik met dit toestel aanmoet.
Dus beste telfort, wij zijn al jaren prive en zakelijk klant bij jullie en kom eens met een passend voorstel, geef mij een nieuw toestel of geef mij een andere keuze van toestel zodat mijn vrouw weer naar behoren kan bellen en berijkbaar zijn. 

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Ik vind het zo flauw om gelijk met Kassa, geschillencommisie of wat dan ook te komen. Als het nu herhaaldelijk is met hetzelfde toestel/probleem is het wat anders. Maar zover ik uit je bericht op maak is je toestel nog niet eens in reparatie geweest. Het is een leasetoestel en gaat de reparatie via Smartcare. Je zal daar niet onderuit komen.

Om gelijk dan ook maar reacties van anderen erbij te betrekken..

Toestel al eens hersteld naar fabrieksinstellingen om te controleren of het niet aan de software ligt?
Badge +2
@Alsade40,

Graag zoek ik uit waar het mis gaat. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer aan mij kenbaar maken.

Daphne
Reputatie 3
Badge +1
@Alsade40,

Ik ontving zojuist een terugkoppeling dat jouw toestel weer naar behoren werkt. Kun je dit bevestigen?

Denise
Hallo,

Wilt u mij in een mail uw naam en woonplaats toe sturen?
Ik verzamel klachten van Telfort zodat we als 1 front aan het werk kunnen tegen telfort.

Groet,

Peter
Tot heden werkt het toestel naar behoren,
Bedankt voor de service.
Jullie hebben de klacht goed opgenomen.
Mvg
Reputatie 8
Badge +16
Ik verzamel klachten van Telfort zodat we als 1 front aan het werk kunnen tegen telfort.

Als je klachten van Telfort verzamelt, dan moet je wachten tot morgen... dan is Telfort Webcare er weer en die kan je vertellen of er klachten zijn over de koffie, de broodjes kroket in de kantine of lastige klanten. En laten we hopen dat je daar dan ook ècht als één front iets mee gaat doen, anders maak je ze blij met een dooie mus.

Als je klachten over Telfort verzamelt, dan zit je vermoedelijk op het verkeerde forum. Klachten over Telfort worden in principe opgepakt door Telfort Webcare en zoals je hierboven kunt lezen levert dat vaak best wel mooie resultaten op.
Hallo op dit moment heb ik hetzelfde probleem en geen mobiel internet maar ik kan wel internet krijgen via wifi :s?? Graag hulp!!
Reputatie 8
Badge +15
@M.A.
Heb je nog voldoende MB's om te internetten?
Als de bundel op is dan wordt het internet geblokkeerd. dit is als je abonnement vanaf april 2012 is.
Staan de instellingen nog goed in je toestel en staat de verbinding aan?
Vaak verhelp je problemen door het toestel even helemaal uit en aan te zetten.

Als de tips niet geholpen hebben wil je dan aangeven welk merk/type toestel je hebt?
Krijg je een melding, zie je het 3G logo?

Reputatie 3
Badge +1
@Alsade40,

Dat is fijn om te lezen, bedankt voor jouw terugkoppeling!

@M.A.,

Welkom op het forum! Ik adviseer je om een eigen topic aan te maken. Dit topic gaat over een ander probleem en is inmiddels verholpen. Dit topic wordt gesloten.

Denise