beantwoord

Galaxy A3 2016 laadt niet meer op

• 27 december 2016
  • 4 reacties
  • 6156 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn Samsung Galaxy A3 2016 wilt vaak niet meer opladen. Sinds afgelopen donderdag laadt hij soms wel op, maar meestal niet. Het oplaad-tekentje staat aan, er is dus wel contact met de telefoon maar er komt geen procentaantal bij. Deze neemt gewoon af wanneer de telefoon aan de oplader ligt. Ik heb het al met meerdere opladers geprobeerd, maar het gebeurt bij elke oplader. Ik denk dat mijn batterij stuk is, maar het is wel gek dat hij het soms wel doet. Hij is dus nog niet helemaal stuk. Wat kan ik doen? Heb de telefoon ook al vaak opnieuw opgestart. Batterij kan ik er niet uithalen.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 6 oktober 2017, 17:33

He kimberleyyyy, welkom op het forum! Wat rot dat je toestel het niet helemaal goed meer doet en dat je zo in paniek bent. Wil je eens een andere lader proberen? Zo kom je te weten of het aan je toestel of aan de lader ligt. Als een andere lader het doet, dan ligt het aan je toestel. Blaas ook even het stof uit het gat waar je lader in gaat. Als er stof in zit, dan gaat opladen ook lastiger. Als dat allemaal niet helpt, dan kan het zijn dat er iets kapot is in je telefoon.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
Controleer of je USB poort schoon is, als dat wel zo is dat is je USB poort gewoon stuk.
Ik heb precies hetzelfde probleem.. ik ben er al terug meegegaan en in de winkel laadde hij weer wel op. In de winkel hebben ze me gezegd dat wanneer het probleem blijft bestaan, mijn mobiel ter reparatie ingestuurd zal worden..ik dan wel wekenlang zonder mobiel zal zitten en alle gegevens kwijt zal zijn. Ik heb een kind thuis met autisme, ben zelf ook autist en heb een doodzieke man thuis. Ik ben voor mijn dagelijkse leven op mijn mobiel aangewezen. Dus schrik er enorm van dat ik dan die tijd zonder mobiel zal zitten en niet meer bereikbaar ben..of mijn dagelijks leven kan voortzetten. Ik vind dit een behoorlijke slechte service van Telfort...
ik heb het nu aan de hand en er komt wel het oplaad teken maar als ik hem opstart valt hij weer ui ten ik ben autistisch zit dus alle dagen op mijn gsm en ik raak nu al in paniek omdat ik dit weekend bij men oma en opa ben en niet bij mijn vriend dus ik hoor hem alleen via facebook en morge moet ik werken en heb men gsm niet want het laadt niet op dus ben heel erg in paniek mvg 😞
Reputatie 6
Badge +12
He kimberleyyyy, welkom op het forum! Wat rot dat je toestel het niet helemaal goed meer doet en dat je zo in paniek bent. Wil je eens een andere lader proberen? Zo kom je te weten of het aan je toestel of aan de lader ligt. Als een andere lader het doet, dan ligt het aan je toestel. Blaas ook even het stof uit het gat waar je lader in gaat. Als er stof in zit, dan gaat opladen ook lastiger. Als dat allemaal niet helpt, dan kan het zijn dat er iets kapot is in je telefoon.

Reageer