Firmware update Samsung Galaxy S

• 12 mei 2012
  • 3 reacties
  • 2030 keer bekeken

hoi,
ik heb ook een vraag over upgraden van mijn samsung galaxy s plus sim only heb ik. via mijn pc geeft ie aan dat er nieuw software is.
ik volg alles wat kies aan geeft maar nee...een fout melding. volgens kies is dit het nieuwe software.
PDA:KQE/PHONE:KPL/CSC:(ATO)
help snap er niets van !!!
wendy 🙂

3 reacties

Badge +1
Hoi Wendy,

wat je kan proberen is om KIES te verwijderen en opnieuw te downloaden van de site van Samsung. Vervolgens opnieuw installeren en dan nog eens proberen om de software update uit te voeren.
Hoi,
Ik heb dit een kleine twee maanden geleden gedaan omdat kies helemaal niets deed.nu werkt alles behalve dat upgraden.
Ik heb eigenlijk nog en trauma van dat allemaal.maar het is het proberen waard. Ik weet ook niet of dat allemaal wel nodig
Is. als ik andere verhalen moet geloven op internet dan is het allemaal niets. Maar ik dacht och ik probeer ook is wat.
Maar thanks ik het zeker proberen.
Groetjes,
Hoi,
Ik heb dit een kleine twee maanden geleden gedaan omdat kies helemaal niets deed.nu werkt alles behalve dat upgraden.
Ik heb eigenlijk nog en trauma van dat allemaal.maar het is het proberen waard. Ik weet ook niet of dat allemaal wel nodig
Is. als ik andere verhalen moet geloven op internet dan is het allemaal niets. Maar ik dacht och ik probeer ook is wat.
Maar thanks ik het zeker proberen.
Groetjes,

Reageer