beantwoord

Facturen van opgezegd abonnement

Hi,

Onlangs ben ik overgestapt wegens verhuizing. Graag zou ik mijn oude facturen van de periode november 2017 t/m maart 2018 ontvangen, zodat ik deze kan declareren. Ik heb geen toegang meer op Mijn Telfort. Wat moet ik doen om deze oude facturen te krijgen? Ik hoor het graag.

Bedankt en vriendelijke groet - Ronald
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 juni 2018, 10:56

Hoi R.D. bedankt voor het invullen van jouw profiel. Ik ben dan ook meteen aan de slag gegaan en heb de facturen naar jouw gmailadres gestuurd. Let er op dat deze mail ook wel eens in de map ongewenst terecht kan komen. Mocht ik zo nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Heb je je klantgegevens of telefoonnummer in je profiel staan?

Dan weet webcare wie je bent en kunnen je eerder helpen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi R.D. welkom op het Forum. Ik begrijp dat je graag de facturen wilt ontvangen zodat je deze kan declareren. Gaat het hier om de facturen voor het beëindigde mobiele abonnement? Zou je jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen? wil je onder de opmerkingen de laatste drie cijfers van het IBAN zetten? Dan heb ik een volledige verificatie. Ik hoor graag als je het profiel hebt bijgewerkt. Dan ga ik aan de slag.
Ha Bart, bedankt voor je bericht. Ja, het betreft idd facturen van een beëindigd mobiel abonnement (november 2017 t/m maart 2018). Mijn profiel heb ik zo volledig mogelijk ingevuld, met de laatste drie cijfers van mijn IBAN bij "klantnummer". Het vakje "opmerkingen" zag ik niet staan... Ik hoop dat het zo goed is. Alvast bedankt - Ronald.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi R.D. bedankt voor het invullen van jouw profiel. Ik ben dan ook meteen aan de slag gegaan en heb de facturen naar jouw gmailadres gestuurd. Let er op dat deze mail ook wel eens in de map ongewenst terecht kan komen. Mocht ik zo nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.
Bedankt Bart, ik heb ze ontvangen. Groet - Ronald.
Reputatie 3
Badge +7
Graag gedaan Ronald. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik dat graag.

Reageer