beantwoord

Ervaring met niet simlock vrije telefoon

• 7 november 2019
  • 7 reacties
  • 142 keer bekeken

Hello alle foon4all gebruikers-(zo noem ik mobiele bellers)

toen ik een oude Samsugn kocht voor 20 euro en deze wilde gebruiken ,paste de mini simkaart niet

dus op naar de winkel voor paspartoe 7,50

heen en weer rijden 10 euro dus inmiddels 37,50 en kan hem nog niet gebruiken

code om simlock vrij te maken opgevraagd maar deze werkt niet ,na lang zoeken moesten het 8 cijfers zijn  heb je er 7 dan kun je een 0 voor of achter de code invullen  dan moet het werken,maar helaas doet nog niets .

gelukkig was er een buurman die nog een foon had liggen en deze werkt dus wel .

al met al je sim kaart past niet in elk toestel en moet je paspatoe kopen

kijk eerst of je sim kaart past en of de foon simlock vrij is  dat scheelt een hoop gedoe  en minder duur

de samsugn ligt in de la  weggegooid geld dus

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 november 2019, 10:06

Hoi @de ouderen van nu, welkom hier. Het lijkt er op dat je een wijze les hebt geleerd. Als je een telefoon koopt kan een klein onderzoekje inderdaad geen kwaad. Bedankt voor het delen van je ervaring. 

Mochten we nog een keer iets voor je kunnen doen of mocht je nog iets kwijt willen dan zien we het graag verschijnen. 

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @de ouderen van nu , als ik al eens een andere simkaart krijg bewaar ik altijd het deel van de simkaart dat ik niet nodig heb, heb je in een ander toestel een keer een andere maat simkaart nodig kun je die alsnog zelf eenvoudig passend maken met het bewaarde deel van je simkaart.

Als je een gebruikte GSM koopt moet je je er inderdaad van overtuigen dat deze simlock vrij is anders kan het inderdaad een boel gedoe geven.

Tuurlijk heb je gelijk,maar het is onwetendheid vaak

ook het gedoe dat je niet bereikbaar ben als je foon stuk is  je wilt zo snel mogelijk weer kunnen bellen,appen etc etc

ik had mijn foon 7 mnd en heb natuurlijk geen garantie op vallen helaas

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @de ouderen van nu, welkom hier. Het lijkt er op dat je een wijze les hebt geleerd. Als je een telefoon koopt kan een klein onderzoekje inderdaad geen kwaad. Bedankt voor het delen van je ervaring. 

Mochten we nog een keer iets voor je kunnen doen of mocht je nog iets kwijt willen dan zien we het graag verschijnen. 

Hoi@de ouderen van nu, welkom hier. Het lijkt er op dat je een wijze les hebt geleerd. Als je een telefoon koopt kan een klein onderzoekje inderdaad geen kwaad. Bedankt voor het delen van je ervaring. 

mijn foon is gevallen ,was 6 maanden oud zonde ,maar een nieuwe krijg ik natuurlijk niet hen telfort abonnement tot jan 2021

Reputatie 8
Badge +7

Hoi@de ouderen van nu, welkom hier. Het lijkt er op dat je een wijze les hebt geleerd. Als je een telefoon koopt kan een klein onderzoekje inderdaad geen kwaad. Bedankt voor het delen van je ervaring. 

mijn foon is gevallen ,was 6 maanden oud zonde ,maar een nieuwe krijg ik natuurlijk niet hen telfort abonnement tot jan 2021

Hallo @japos , je zou de telefoon ter reparatie aan kunnen bieden bij de winkel waar je de telefoon gekocht hebt.

Of bij een merkloze telefoon winkel om de hoek, er zijn best wel veel van die merkloze bedrijfjes die hem goedkoop repareren.

Ik neem aan dat je scherm kapot is, die is vaak bij die telefoonwinkeltjes snel te repareren voor niet al te veel geld.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @japos, balen zeg dat jouw toestel is gevallen. Hiervoor krijg je inderdaad geen nieuwe. Dit valt buiten de garantie. Het enige wat je kan doen is het toestel ter reparatie aan te bieden. De kosten zijn dan echter wel voor eigen rekening. 

Reageer