beantwoord

Email instellingen voor Samsung Galaxy S8

• 27 januari 2018
  • 14 reacties
  • 462 keer bekeken

Badge
Ik heb een Samsung S8 en het lukt me niet om een email te verzenden met mobiele gegevens aan. Bij Wifi lukt het wel. We hebben thuis internet van KPN en mobiel internet van Telfort. Kan iemand me aangeven wat er niet goed gaat?
Dit zijn mijn instellingen:
emailadres:
mijn emailadres
gebruikersnaam:
mijn emailadres
wachtwoord:
mijn wachtwoord

imap.kpnmail.nl
SSL
993
smtp.kpnmail.nl
TLS
587
Verzenden vereist voor verzenden email : uit
icon

Beste antwoord door Kaatje 30 januari 2018, 20:13

Het is inmiddels opgelost.
Het blijkt dat ik een mailtje gehad heb van het abuse team dat mijn mail misbruikt was en ze de mail verzending hebben stop gezet. Ik moest een mail sturen om weer aan te melden.
Aangezien ik heel veel spam krijg heb ik dit als spam aangezien.
Bekijk reactie

14 reacties

Badge +18
Je kent de toestelhulp?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/device/samsung/galaxy-s8-g950

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/device/samsung/galaxy-s8-g950/troubleshooter/problemen-en-storingen-oplossen/e-mail-sms-mms
Badge
Ik heb de toestelhulp inderdaad staan zoals gezegd wordt.
Badge +18
Dan wordt het even wachten op @Koffiemok
Die kent (bijna) alle toestelen en instellingen uit zijn hoofd..🆒
Reputatie 8
Badge +15
@nelly jacobaThanls voor de compliment maar ik weet niet alles hoor.. ;)

@Kaatje
Stap 14 uit de link van nelly laat je testen of je alles correct hebt ingevuld. Wil je dat eens doen? Als het fout staat ingesteld dan krijg je een melding. Zou je dan eens willen aangeven welke melding er komt?
Badge
Ik krijg het kopje inloggen niet te zien😯
Badge
Dit is een screenshot van de instellingen.
Reputatie 8
Badge +15
@KaatjeWil je dan eens dit stappenplan volgen?
Badge
Ik heb het geprobeerd maar bij de laatste stap moet ik een wachtwoord invullen anders kan ik niet op gereed drukken.

Super bedankt alvast dat je me probeert te helpen!
Reputatie 8
Badge +15
@Kaatje Ja, dat klopt.
Gebruikersnaam = je e-mailadres
Wachtwoord = wachtwoord van je e-mailadres
Badge
Vreemd want stap 22 zegt dat je moet controleren dat bij gebruikersnaam en wachtwoord niets is ingevuld.
Ik heb het inmiddels geprobeerd met de gegevens wel ingevuld maar dan werkt mijn uitgaande mail helaas nog niet.
Reputatie 8
Badge +15
@KaatjeHet beste wat je nu kan doen is het e-mailaccount verwijderen van je toestel en dan opnieuw beginnen.
Badge
Ik ga komende week even naar een telfort winkel.

Bedankt voor je tijd en hulp!
Badge
Het is inmiddels opgelost.
Het blijkt dat ik een mailtje gehad heb van het abuse team dat mijn mail misbruikt was en ze de mail verzending hebben stop gezet. Ik moest een mail sturen om weer aan te melden.
Aangezien ik heel veel spam krijg heb ik dit als spam aangezien.
Reputatie 7
Badge +13
Mooi dat je het probleem hebt weten te achterhalen. Zo hebben wij ook weer wat geleerd! Bedankt voor het terugkoppelen!

Reageer