beantwoord

E-mail instellingen Samsung S7 Edge

  • 21 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

ik heb een samsung s7 edge met android 8.0
Nou werkten de email instellingen van telfort niet meer bij de mail app van samsung.
Imap.telfort.nl reageert niet. Kan geen verbinding maken met de server.
Nou heb ik al diverse instellingen geprobeerd maar het wil nog niet lukken om mail op te halen,
Welke (smtp imap of pop) instellingen moet ik invoeren om het geheel weer werkend te krijgen.
Via gmail lukt het wel namelijk.
heb een telfort email adres
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 21 augustus 2019, 21:12

Zie: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/algemene-e-mailinstellingen-smtp-imap-pop.htm
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zie: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/algemene-e-mailinstellingen-smtp-imap-pop.htm
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @geertbrouw, wat balen dat het niet meer lukt. Nu zie ik dat Kees-Jan de website met de instellingen al gestuurd heeft. Ik hoor graag of het gelukt is.
Reputatie 8
Badge +10
Als het na bovenstaande tips nog niet lukt heb ik nog een suggestie...
De oorzaak kan een verouderd 'simpel' wachtwoord van de betreffende mailbox zijn, en dat wordt op een gegeven moment niet meer geaccepteerd wegens 'onveilig'.
Maak in 'Mijn Telfort' voor deze mailbox een nieuw en 'sterk' wachtwoord aan dat bestaat uit meerdere verschillende karakters zoals hoofdletters, cijfers en symbolen zoals een hekje.
Dit loste voor mij het probleem van een van mijn mailboxen wel op...

Reageer