beantwoord

Duo simkaart

Het is heel jammer dat Telfort als een van de weinige aanbieders geen duokaart op een sim only aanbied. Ik heb in mijn Volvo de mogelijkheid om een simkaart te plaatsen die dan de functie van mijn telefoon overneemt en ook de internet functie. Een goedkoop abonnement erbij nemen is geen optie omdat hij dan niet mijn telefoon uitleest of ben ik hierover verkeerd geïnformeerd?

Titel van je topic gewijzigd in verband met vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 16 april 2018, 16:09

Hi MartinHuiberts, wat balen dat je er pas later achter kwam dat duo sim bij Telfort niet mogelijk is. Het is inderdaad wel mogelijk om gebruik te maken van duo sim via Telfort Zakelijk. Is het gelukt met het annuleren van je bestelling? Laat het me gerust weten, ik kan altijd even een terugbelverzoek voor je indienen.

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Kan je telefoon niet connecten met het mediacentre in je auto? Via wifi of bluetooth oid?
Reputatie 8
Badge +18
Het is heel jammer dat Telfort als een van de weinige aanbieders ......

3 van de 12 in deze tabel die het wel aanbieden.
De meesten doen het dus ook niet.

https://www.vergelijksimonly.nl/FAQ/simkaarten-simlock/welke-providers-bieden-een-tweede-simkaart-dual-sim/
Ik ben net overgestapt van Kpn naar Telfort met een sim only en kwam hier dus te laat achter. Misschien dat ik het nog kan omzetten naar een zakelijk abo
Reputatie 8
Badge +18
Kan pas einde kontrakt.....
Je kunt pas overstappen naar zakelijk als je contract is afgelopen.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/van-particulier-naar-zakelijk-mobiel.htm
Ik zit nog binnen de wettelijke termijn van acht dagen om een contract te mogen opzeggen dus dan ga ik daar gebruik van maken. Bedankt voor de tips.
Reputatie 8
Badge +18
Geen dank. 🙂
Mooi dat je op tijd op onderzoek bent uitgegaan! 🆒
Reputatie 3
Badge +8
Hi MartinHuiberts, wat balen dat je er pas later achter kwam dat duo sim bij Telfort niet mogelijk is. Het is inderdaad wel mogelijk om gebruik te maken van duo sim via Telfort Zakelijk. Is het gelukt met het annuleren van je bestelling? Laat het me gerust weten, ik kan altijd even een terugbelverzoek voor je indienen.
Hi Rozemarijn,
Vandaag contact gehad met de klantenservice en het was geen enkel probleem om mijn abonnement om te zetten naar een zakelijk met een duo sim.
Voorheen ( tot voort drie weken terug) kon dat slecht aan het einde van je contract maar dat is verandert en kan het per direct, mits je een bedrijf hebt natuurlijk.
Bedankt voor het meedenken.
Reputatie 3
Badge +8
Hi MartinHuiberts, wat fijn dat het gelukt is om je abonnement om te zetten! Goed om te horen. Als je nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten. Veel plezier met je abonnement!

Reageer