beantwoord

Dubbele maandkosten rond vernieuwing mobiele contract

• 12 juni 2018
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Rondom de vernieuwing van mijn mobiele contract zijn er voor de overstapmaand zowel maandkosten voor het oude en het nieuwe abonnement berekend. Na een aantal telefoontjes zou dit telkens hersteld worden, maar Telfort heeft de zaakjes helaas niet steeds nog op orde. Zijn er meer klanten, die hier last van hebben? Zo ja, hoe hebben jullie dit aangepakt? Ik word het contact opnemen met Telfort behoorlijk beu.
icon

Beste antwoord door Stephen 12 juni 2018, 20:29

Hallo mroeleveld, welkom op het forum! Wat goed je een topic hebt aangemaakt. Ik heb gekeken in het systeem en zie dat de dubbelbetaalde kosten helaas niet zijn vergoed. Ik heb daarom zojuist handmatig een vergoeding aangemaakt. Deze wordt met jouw volgende factuur verrekend. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet. Excuses voor het ongemak.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo mroeleveld, welkom op het forum! Wat goed je een topic hebt aangemaakt. Ik heb gekeken in het systeem en zie dat de dubbelbetaalde kosten helaas niet zijn vergoed. Ik heb daarom zojuist handmatig een vergoeding aangemaakt. Deze wordt met jouw volgende factuur verrekend. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet. Excuses voor het ongemak.

Reageer