beantwoord

Doorverwezen naar 1200 bij bellen klantenservice

• 7 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 217 keer bekeken

Reputatie 1
Als ik de telfort klantenservice ( 09009596) probeer te bellen wordt doorverwezen naar 1200 en als ik dit nummer bel word ik verwezen naar een betaald nummer 1888, hoe zit dat, weet iemand hoe echt de klantenservice kan bereiken?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Henk421 8 augustus 2019, 13:46

Hallo mensen, bedankt voor jullie reactie op mijn vraag, het bellen naar de klanten service.
Op de vraag als ik vanuit het buitenland probeer te bellen is nee. ondertussen heb ik via een een omweg toch contact gehad met de klantenservice die hebben het bellen naar een 0900 nummer weer voor mij aangezet. ( hopen dat het de volgende keer weer lukt ).

Groet, Henk.👍👍👍😎
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
1888 is de nummerinformatiedienst van KPN. Je belt niet om een nummer op te (laten) zoeken neem ik aan.
Bel je soms vanuit het buitenland? Dan is het nummer van de klantenservice +31 88 7650 200
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Henk421. Van harte welkom hier. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is. Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als @GJC: probeer je de klantenservice te bellen vanuit het buitenland?
Reputatie 1
Hallo mensen, bedankt voor jullie reactie op mijn vraag, het bellen naar de klanten service.
Op de vraag als ik vanuit het buitenland probeer te bellen is nee. ondertussen heb ik via een een omweg toch contact gehad met de klantenservice die hebben het bellen naar een 0900 nummer weer voor mij aangezet. ( hopen dat het de volgende keer weer lukt ).

Groet, Henk.👍👍👍😎
Reputatie 8
Badge +9
Ah, nu is het mij ook iets duidelijker, @Henk421. 😃 Er was dus een blokkade actief voor het bellen naar 0900-nummers. Die is nu, zo begrijp ik, uitgeschakeld. Mooi dat het is opgelost!

Reageer