beantwoord

doorschakelen

• 31 december 2016
  • 4 reacties
  • 876 keer bekeken

inmiddels over op iphone van af nokia, het doorschakelen van gesprekken bij niet bereikbaar, in gesprek etc, ging bij nokia heel eenvoudig: menu doorschakelen, keuze : in gesprek, buiten bereik etc, kies contact uit adresboek of nummer, bevestig en klaar, nu bi iphone heel omslachtig, nummer. via ** etc.
is hier geen app voor zodat het vergelijkbaar met het "nokia"systeem werkt?
icon

Beste antwoord door Kimberley 4 januari 2017, 13:58

Hi pbont,

Ik heb het internet flink voor je afgespeurd, maar het lijkt erop dat de optie die @Tuut-Tuut doorgeeft, de enige mogelijkheid is bij de iPhone. Je kunt er dus alleen voor kiezen om alle gesprekken door te laten schakelen, of geen van de gesprekken.

Weet je zo voldoende?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Instellingen - Telefoon, daar kan je alles terug vinden....
bedankt voor het meedenken, maar op de iphone schakel ik dan alles door, de bedoeling is alleen bij in gesprek ,niet bereikbaar , geen netwerk etc deze knoppen zaten gewoon op de nokia.
Badge
Hi pbont,

Ik heb het internet flink voor je afgespeurd, maar het lijkt erop dat de optie die @Tuut-Tuut doorgeeft, de enige mogelijkheid is bij de iPhone. Je kunt er dus alleen voor kiezen om alle gesprekken door te laten schakelen, of geen van de gesprekken.

Weet je zo voldoende?
Bedankt voor het meedenken, ik was er al bang voor dat er geen optie zou zijn, ik heb inmiddels contacten aangemaakt met de doorschakelopties
dit lukte inclusief ## en **, hoef nu per optie 1 keuze te maken, omdat ik naar vaste boodschappendienst doorschakel is dit voor mij nog wel werkbaar, bij naar wisselende nummers doorschakelen iets minder handig

Reageer