beantwoord

Doa toestel ontvangen (samsung S3)

• 17 mei 2013
  • 5 reacties
  • 3387 keer bekeken

heb net een dag of 3 een samsung s3 binnen
deze aan de oplader gelegd en hij deed het alleen de batterij was zo leeg zo dat ik dus 3 x 4 per dag aan de oplader moest leggen
nu 3 dagen later helemaal niks meer
kan niet meeropladen
telfort gebeld .....ja..het is geen doa want je hebt hem uit de doos gehaald en toen niks doorgegeven
hoe kan je zien dat de batterij niet goed is??

doorgezet aan de techn dienst en die zeggen je hebt recht op een nieuwe
weer bellen met telfort
nee...het is geen doa

we gaan het weer doorzetten naar de helpdesk

en toen tututututut
en nu?

ik hoor niks meer
icon

Beste antwoord door Denise 21 mei 2013, 10:08

@bram13,

Erg vervelend dat jouw toestel nu al niet meer naar behoren werkt. Mocht je jouw toestel online of telefonisch besteld hebben dan wordt nagekeken of het inderdaad om een Doa gaat. Belangrijk is dat je hier binnen drie werkdagen na ontvangst melding van maakt. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht. Na ontvangst laat ik dit voor je uitzoeken. Mocht je het toestel retour kunnen sturen dan dient de telefoon in originele verpakking en inclusief aankoopbon geretourneerd te worden.

Denise
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +1
Hoi Bram13,

vwelkom op het forum.

Volgens mij is het toestel wel degelijk een DOA (dead on arrival) aangezien hij al neit goed werkte toen jij hem binnen kreeg.
Als ik het goed lees heb je het toestel online (of via de telefoon) besteld? In dat geval geld er zelfs een zichttermijn waarbinnen de koop eventueel ontbonden kan worden.

Het beste zou zijn als Telfort jou een nieuw toestel stuurt en jij deze defecte naar hun terugstuurd.
Misschien dat WebCare dit voor je kan regelen. Je moet dan alleen wel ff wachten tot na het weekend, aangezien ze nu lekker vrij zijn.
hallo
dat denk ik dus ook.
zal dinsdag wel weer bellen maar bij telfort is het moeilijk hoor.
ga het weer proberen.
bij webcare was al een aantekening gemaakt dat het een doa was
dus als telfort contact met ze opneemt krijgen ze dat te horen
maar de mensen bij telfort.....
dank voor je reactie
fijn weekend
Reputatie 8
Badge +15
Het volgende vind ik terug op de website van Telfort:
[quote]Is uw telefoon direct na ontvangst al defect? Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Telfort kan u mogelijk een nieuwe telefoon toesturen. Voorwaarden:
  • U neemt binnen 3 werkdagen na levering contact met ons op. [/quote] Bron: Reparatie telefoon.
Reputatie 3
Badge +1
@bram13,

Erg vervelend dat jouw toestel nu al niet meer naar behoren werkt. Mocht je jouw toestel online of telefonisch besteld hebben dan wordt nagekeken of het inderdaad om een Doa gaat. Belangrijk is dat je hier binnen drie werkdagen na ontvangst melding van maakt. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht. Na ontvangst laat ik dit voor je uitzoeken. Mocht je het toestel retour kunnen sturen dan dient de telefoon in originele verpakking en inclusief aankoopbon geretourneerd te worden.

Denise
[toestel bij telfor

maar er werd gezegd als we het toestel binnen hebben dan word er een nieuwe opgestuurd
maar nog niks en het abonnement loopt door.

als ik kijk op de reperatieservice zegt men een afspraak gemaakt bij hen.maar dat is niet de afspraak
slechte service van telfort
sorry maar ik zit zonder telefoon en de kosten gaan maar door
QUOTE]@bram13,

Denise
[/quote]

Reageer