beantwoord

Defect toestel terug gestuurd

• 5 juni 2018
  • 6 reacties
  • 132 keer bekeken

Heb extra abo afgesloten maar telefoon was defect heb gebeld waarop mij werd vertelt het retour formelier te gebruiken wat ik heb gedaan heb dit aangetekend verstuurd wat ook is aangekomen maar 5 dagen later nog altijd nergens te vinden is
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 juni 2018, 08:51

Dat is goed om te horen. Als het goed is heb je een bevestiging van ontvangst gekregen, klopt dat? Of heb je die nog steeds niet? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Bekijk reactie

6 reacties

Misschien heb je iets aan deze link?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/status-reparatie.htm
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jan, welkom op het forum en wat jammer dat je een defecte telefoon hebt ontvangen. Waar heb je het toestel naartoe gestuurd, welk adres? En zie je bij de track & trace code dat het toestel wel is afgeleverd?
Heb de pakket verstuurd naar retour adres dat op het retour formelier stond tijdens levering 3SKAAG43001916 2490AA het pakket is op vrijdag aangekomen mvg jan
Hoi Jan, welkom op het forum en wat jammer dat je een defecte telefoon hebt ontvangen. Waar heb je het toestel naartoe gestuurd, welk adres? En zie je bij de track & trace code dat het toestel wel is afgeleverd?
Heb het pakket verstuurd naar retour adres dat op het retour formelier stond tijdens levering 3SKAAG43001916 2490AA het pakket is op vrijdag aangekomen mvg jan
Reputatie 8
Badge +11
Dat is goed om te horen. Als het goed is heb je een bevestiging van ontvangst gekregen, klopt dat? Of heb je die nog steeds niet? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jan, ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is en dat inmiddels alles duidelijk is. Is dat toch niet het geval? Dan help ik je graag verder.

Reageer