vraag

defect telefoon

• 5 januari 2019
  • 5 reacties
  • 165 keer bekeken

ik heb mijn telefoon verstuurd omdat hij een defect zwarte strepen op het beeld en uitval, nu terug van Teleplan na 14 dagen volgens de bijgaande bon scherm gerepareerd, echter het defect is er nog steeds wat moet ik nu doen?

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi syllevje, ik lees dat jouw toestel volgens Teleplan gerepareerd zou zijn, dit lijkt echter niet het geval. Dat is flink balen.

Ik wilde graag even meekijken wat ik allemaal kon vinden. Ik heb echter geen gegevens van je. Zou je jouw mobiele nummer + postcode + huisnummer willen toevoegen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt.

Daarnaast ben ik ook heel benieuwd of je alweer contact hebt gehad met Teleplan? Of via de winkel al je deze via die weg hebt opgestuurd?
ik heb hem gisteren pas terg ontvangen heb wel gereageerd naar teleplan incl. foto van het probleem, maar die zijn er vandaag niet
mijn nr is ****************, maar heb al eerder een mail gestuurd
Reputatie 8
Badge +11
Aha op die manier. Omdat het probleem nog steeds speelt heb ik even contact gehad met teleplan. Zij gaf aan dat je gisteren en vandaag nog weer contact hebt gehad met ze. Ze gaf aan dat je het toestel zelf naar Samsung zou sturen, klopt dat? Je mag ook uiteraard altijd het toestel weer via ons proces ter reparatie aanbieden.
hij is reeds onderweg naar Samsung, naar aanleiding van jullie advies via de chat
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben benieuwd. Hopelijk krijg je het toestel nu wel gerepareerd terug. Wil je dat nog laten weten?

Reageer