beantwoord

Defect hoofdtelefoon aansluiting

• 29 april 2019
  • 5 reacties
  • 166 keer bekeken

Reputatie 1
  • Starter
  • 19 reacties
Als ik mijn hoofdtelefoon (dopjes) aansluit op mijn Samsung Galaxy A8, krijg ik geen contact. Al meerdere dopjes geprobeerd, maar zonder resultaat. De dopjes doen het wel op andere apparaten.

Iemand een tip? Of kan ik hem het beste voor reparatie terugsturen?
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 30 april 2019, 13:45

Hoi E.

De vraag is of dit een softwarematig probleem is of dat er daadwerkelijk een connector defect is. Als je je hoofdtelefoon aansluit, hoor je wel geluid uit de speakers van de telefoon? Je kunt eerst met een zaklampje kijken of je wat vuil kunt zien en heel voorzichtig met een tandenstoker dat vuiltje kunt verwijderen. Doe dit echter wel heel voorzichtig om niets te beschadigen. Anders nog proberen om je toestel naar fabrieksinstellingen te resetten, maak wel eerst een back-up van je gegevens. Als dat ook niet helpt zal het toch ter reparatie moeten worden aangeboden.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi E.

De vraag is of dit een softwarematig probleem is of dat er daadwerkelijk een connector defect is. Als je je hoofdtelefoon aansluit, hoor je wel geluid uit de speakers van de telefoon? Je kunt eerst met een zaklampje kijken of je wat vuil kunt zien en heel voorzichtig met een tandenstoker dat vuiltje kunt verwijderen. Doe dit echter wel heel voorzichtig om niets te beschadigen. Anders nog proberen om je toestel naar fabrieksinstellingen te resetten, maak wel eerst een back-up van je gegevens. Als dat ook niet helpt zal het toch ter reparatie moeten worden aangeboden.
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie. Ik hoor helemaal niks, ook geen krakend geluid oid. Ik ga morgen een backup maken en terugzetten naar de fabrieksinstelling. Kijken of dat werkt.
Reputatie 5
Badge +8
Is het nog gelukt?
Reputatie 1
Ja, het is inmiddels gelukt. Ben weer helemaal happy.

Bedankt voor de reacties!
Reputatie 5
Badge +8
Ja, het is inmiddels gelukt. Ben weer helemaal happy.

Bedankt voor de reacties!

Dan ben ik ook helemaal happy! Graag gedaan uiteraard.

Reageer