beantwoord

Defect aan toestel Sony experia E

• 25 mei 2013
  • 3 reacties
  • 1542 keer bekeken

Beste telfort

ik heb bij jullie een abonnement   en moest 2 weken gelden een nieuwe mobiel aanschaffen( een sony experia e 
omdat mijn ouwen kapot was door een ongelukje, maar de telefoon die ik toen van jullie kocht doet het eigenlijk ook niet normaal.
Al sinds de eerste  keer dat ik hem gebruikte loopt hij alleen maar vast en als ik een app opstart of bezig ben met een sms sluit hij het altijd af.
ook doet het touchscreen het slecht. ik vroeg me af of als ik hem terug breng ik geld terug krijg.

Mvg
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 27 mei 2013, 12:00

Welkom op het forum Annemarijn,

Erg vervelend dat jouw nieuwe toestel defecten vertoond. Jouw toestel dient opgestuurd te worden ter reparatie. Je kunt jouw toestel op laten sturen via een Telfort winkel of via een een PostNL inleverpunt. Meer informatie daarover vind je hier.

Weet je zo voldoende?

Denise
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je de telefoon in een Telfort winkel gekocht dan kun je daar je vraag stellen 
Badge +2
Als je jouw klachten binnen een week had aangekaart was het toestel hoogstwaarschijnlijk omgeruild. Nu zal het toestel ter reparatie moeten worden opgestuurd. Je dient hierbij uiteraard wel een kopie vd bon mee op te sturen.

Advies is om eerst zelf het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen via menu -> instellingen. Let op; alle foto's en apps verdwijnen hierdoor van het toestel.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Annemarijn,

Erg vervelend dat jouw nieuwe toestel defecten vertoond. Jouw toestel dient opgestuurd te worden ter reparatie. Je kunt jouw toestel op laten sturen via een Telfort winkel of via een een PostNL inleverpunt. Meer informatie daarover vind je hier.

Weet je zo voldoende?

Denise

Reageer