beantwoord

De geschiedenis herhaalt zich...

• 26 november 2018
  • 4 reacties
  • 291 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik ben al geruime tijd met veel plezier klant bij Telfort, maar onlangs is voor de tweede maal een verlenging nogal bedenkelijk verlopen.

Bij het afsluiten werd levering op de volgende dag voorgespiegeld, maar na een paar dagen onduidelijkheid is bij navraag gebleken dat het op z'n vroegst drie weken (!) later zal zijn. Wachttijd zou wat mij betreft geheel acceptabel geweest zijn, maar op deze manier voelt het toch enigszins als valse voorlichting.

Bovendien ging dit bij mijn vorige verlenging precies hetzelfde:
https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/iphone-se-16gb-silver-58641

(Daarbij wil ik wel opmerken dat het vorige keer keurig opgelost is. Spijtig genoeg wel pas na het indienen van een klacht.)

Ik hoop dat u kunt proberen een eerlijker schatting van de levertijd weer te geven op uw website, zodat dit soort klachten achterwege kunnen blijven.

Vriendelijke groet,

Daniel de Vries
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 november 2018, 17:21

Hoi Daniël, welkom op het Forum. Ik kan mij een avond ook zeker een stuk leuker voorstellen. Het enige wat je eigenlijk wilt weten is wanneer jouw toestel komt. De website geeft aan vandaag besteld en morgen in huis. Dit is helaas in jouw geval niet hoe het zit. Het toestel is niet op voorraad. Maar wanneer komt het wel? Hier heb je via vele wegen antwoord op proberen te krijgen, maar tevergeefs.Excuses dat het niet gelukt is. Nu wilde ik ijken hoe de situatie er voor staat met betrekking tot levering van het toestel. Deze is vanaf 7 december weer leverbaar. Of je nog iets aan de informatie hebt, dat weet ik niet. Dit omdat je de verlenging hebt geannuleerd. Mocht je je zo nog bedenken, dan hoor ik dat graag. Ik help je graag.
Bekijk reactie

4 reacties

Aanvankelijk in 't geheel niet ontriefd, werd echter vandaag en eerder vanavond mijn geduld buitengemeen op de proef gesteld. De gebruiksvriendelijke mogelijkheden op de orderstatuspagina - waarvan elders op uw site zo hoog opgegeven - bleken simpelweg niet te bestaan, en ook de na lang wachten eindelijk gesproken klantenservice-medewerker haalde enigszins laconiek de schouders op. Zelfs de chatbot dorst mij niet recht in de ogen te kijken.
Nadat ik er uiteindelijk in slaagde aan een van uw medewerkers mede te delen dat ik wenste mij te bedenken, heb ik zittend in mijn zusters keuken haast twee uur in de wachtrij gestaan. Eerst werd ik verkeerd doorverbonden. Daarna door een medewerker met een niet werkend telefoonnummer het riet in gezonden; "Ik zou snel bellen!" ried zij mij bij het ophangen olijk aan.
Na een wederom fijnzinnig samengestelde reeks popmelodieën, waaronder ook het prachtige 'Wait In Line' - B-kant van de hit 'Hold Back The River' van het ijzersterke debuutalbum 'Chaos and the Calm' van de populaire Engelse singer-songwriter James Bay - kreeg ik eindelijk een antwoord: "Ik kan helaas niets voor u doen; u kunt het morgen nog eens proberen."

Ahem, ja. Niet zo'n leuke avond dus.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Daniël, welkom op het Forum. Ik kan mij een avond ook zeker een stuk leuker voorstellen. Het enige wat je eigenlijk wilt weten is wanneer jouw toestel komt. De website geeft aan vandaag besteld en morgen in huis. Dit is helaas in jouw geval niet hoe het zit. Het toestel is niet op voorraad. Maar wanneer komt het wel? Hier heb je via vele wegen antwoord op proberen te krijgen, maar tevergeefs.Excuses dat het niet gelukt is. Nu wilde ik ijken hoe de situatie er voor staat met betrekking tot levering van het toestel. Deze is vanaf 7 december weer leverbaar. Of je nog iets aan de informatie hebt, dat weet ik niet. Dit omdat je de verlenging hebt geannuleerd. Mocht je je zo nog bedenken, dan hoor ik dat graag. Ik help je graag.
Hoi Bart,

Ik heb er inderdaad voor gekozen om te annuleren omdat ik niet zo'n zin had in de associatie met het gedoe van de afgelopen paar dagen. Ik verleng mijn abonnement wel eens als het beter uitkomt.

Dank voor je reactie!

Daniel
Reputatie 8
Badge +11
Je hebt je keuze gemaakt, mocht je toch nog van gedachten veranderen, dan horen wij dat. 🙂

Reageer