Ik ben al geruime tijd met veel plezier klant bij Telfort, maar onlangs is voor de tweede maal een verlenging nogal bedenkelijk verlopen.
Bij het afsluiten werd levering op de volgende dag voorgespiegeld, maar na een paar dagen onduidelijkheid is bij navraag gebleken dat het op z'n vroegst drie weken (!) later zal zijn. Wachttijd zou wat mij betreft geheel acceptabel geweest zijn, maar op deze manier voelt het toch enigszins als valse voorlichting.
Bovendien ging dit bij mijn vorige verlenging precies hetzelfde:
https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/iphone-se-16gb-silver-58641
(Daarbij wil ik wel opmerken dat het vorige keer keurig opgelost is. Spijtig genoeg wel pas na het indienen van een klacht.)
Ik hoop dat u kunt proberen een eerlijker schatting van de levertijd weer te geven op uw website, zodat dit soort klachten achterwege kunnen blijven.
Vriendelijke groet,
Daniel de Vries
Beste antwoord door Bart - Telfort