beantwoord

Contract overname

• 1 juni 2019
  • 5 reacties
  • 221 keer bekeken

Ik heb twee weken geleden een contract overname per post aangevraagd. Wanneer krijg ik een bevestiging. ??
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 juni 2019, 16:16

Ik heb zo niets meer van je vernomen. Kan ik daar uit opmaken dat het inmiddels is gelukt?
Bekijk reactie

5 reacties

Hallo @Zainabd ,
daar kunnen wij je als medeforumleden helaas niet mee helpen.
Wacht even de reactie van een moderator af, of als je in het weekend geen reactie krijgt, bel dan maandag even met Telfort, 0900 9596.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Zainabd, je geeft aan een contractsovername te hebben gedaan. Je hebt echter nog geen bevestiging ontvangen hiervan. Ik wil graag kijken hoe het ervoor staat. Om welke dienst gaat het? Mobiel of Thuis?

Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van zoveel mogelijk gegevens. Dan kan ik meekijken.
Het gaat om een mobiel abonnement.
Reputatie 8
Badge +12
Om welk mobiel nummer gaat het? En van welke naam naar welke naam gaat deze? En op welke postcode staat deze? Zou je dit willen toevoegen aan jouw Forumprofiel willen toevoegen onder het kopje Extra Informatie? Deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek uit.
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb zo niets meer van je vernomen. Kan ik daar uit opmaken dat het inmiddels is gelukt?

Reageer