beantwoord

Contacten verdwenen bij overzetten naar nieuwe telefoon

• 10 januari 2020
  • 2 reacties
  • 128 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Besef dat dit regelmatig terug komt, toch vond ik 1,2,3, oplossing niet, ook al omdat op mijn Google account de betreffende namen ineens ook weg zijn.

Kwam van Samsung S3 Neo nu naar Huawei P30 lite met dual sim.

Kreeg contacten niet direct over gezet, dus oude simkaart er in geplaatst. Zo had ik mooi alle contacten in mijn P30. Maar nu na activatie ben ik ca. 15 % van contacten kwijt.

Kan ik van oude toestel de backup evt. gebruiken hoe doe je dat?

Ik zag in ander draadje de suggestie bij App Contacten te kijken wat er aan contacten te vinden is, hoe kom ik daar bij?

In contacten app zelf zie ik geen optie om naar instellingen te gaan.

Graag een beetje hulp hierbij.

Groet,

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 januari 2020, 11:50

Hoi @Robmw, wat rot dat het niet helemaal lukte met het overzetten van de contacten en dat je nu een deel kwijt bent.

De gegevens zoals contacten worden niet bij ons opgeslagen, daarom kan ik het helaas niet zelf voor je herstellen of oplossen. Wel denk ik graag met je mee over de oplossing. Ik raad je aan om contact op te nemen met de fabrikant van je telefoon. In dit geval zou ik voor de fabrikant van het oude toestel kiezen, dat is Samsung begrijp ik, bijvoorbeeld via hun forum. 

Daar kunnen zij (en andere forumgebruikers) je op weg helpen met bijvoorbeeld de back-up van je oude telefoon. Misschien hebben ze ook andere handige tips voor je. Ik hoop dat je via die weg snel een oplossing hebt gevonden, zodat je je contacten kunt herstellen.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Robmw, wat rot dat het niet helemaal lukte met het overzetten van de contacten en dat je nu een deel kwijt bent.

De gegevens zoals contacten worden niet bij ons opgeslagen, daarom kan ik het helaas niet zelf voor je herstellen of oplossen. Wel denk ik graag met je mee over de oplossing. Ik raad je aan om contact op te nemen met de fabrikant van je telefoon. In dit geval zou ik voor de fabrikant van het oude toestel kiezen, dat is Samsung begrijp ik, bijvoorbeeld via hun forum. 

Daar kunnen zij (en andere forumgebruikers) je op weg helpen met bijvoorbeeld de back-up van je oude telefoon. Misschien hebben ze ook andere handige tips voor je. Ik hoop dat je via die weg snel een oplossing hebt gevonden, zodat je je contacten kunt herstellen.

Reputatie 1

Bedankt zover, Heb nog geen verdere actie ondernomen.

Reageer