beantwoord

Contact linken aan SIM Huawei Mate 20 lite dual sim

• 14 mei 2019
  • 6 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik heb voordat ik overstapte naar een Huawei Mate 20 lite dual sim een Lenovo (Moto) mobiel gehad. Dit was ook een dual sim apparaat. Hierin kon je de simkaart linken aan het contact. Eenmaal vastgelegd werd een gesprek automatisch via de juiste simkaart geleid.
Vraag is dus: Kun je dat ook intstellen in de Huawei Mate 20 lite dual sim. Ik heb het niet kunnen vinden.
Mvg
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 mei 2019, 14:45

Ik durf dit ook niet te zeggen. Heb je deze vraag ook al aan Huawei voorgelegd? Zij als fabrikant moeten hier het antwoord zeker op kunnen geven.
Bekijk reactie

6 reacties

Als er geen wezenlijk menu verschil is tussen een p10 lite en de Mate 20 lite
Dan doe je dit via Instellingen-Draadloos en netwerken- Dual sim instellingen.

Hier kan je aangeven welke sim bij voorkeur voor data wordt gebruikt en welke voor oproepen.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @WKLeiden, wat leuk dat je een nieuw toestel hebt, Nu ben je echter op zoek naar een bepaalde instelling. Nu moet ik zeggen dat ik niet zo thuis ben in het toestel, dus ik durf het zo niet te zeggen.

Kun je verder met de tip van Galdor68? Of zie het er helemaal anders uit?
Dat met voorkeur aangeven voor oproepen en data had ik al gevonden. De vraag is eigenlijk dat de sim vastgelegd wordt bij elke persoon in je adres boek. Als ik mijn zus bel, geef ik de eerste keer aan met welke sim dat moet. Bij de 2de keer neemt ie dan automatisch de juiste sim. De Moto (motorola/:Lenovo) had deze optie. Beschikt de Mate over hetzelfde, en waar zit dat dan
Ah nu is de vraag mij duidelijker. Ik zal even kijken het klinkt mij niet direct bekend.

Als ik je goed begrijp zou je bij een zakelijk contact via de zakelijke sim willen uitbellen en familie de prive sim dit alles geregeld in de contacten lijst.

Edit
Ik kan je hiermee niet van nut zijn bij gebrek aan een 2e sim.
Reputatie 8
Badge +12
Ik durf dit ook niet te zeggen. Heb je deze vraag ook al aan Huawei voorgelegd? Zij als fabrikant moeten hier het antwoord zeker op kunnen geven.
Wat zoekwerk op het web laat zien dat one plus dit ook ondersteund het lijkt echt merk gebonden te zijn.

Reageer