beantwoord

Combivoordeel

• 16 november 2016
  • 7 reacties
  • 630 keer bekeken

Ik kan op mijn adres geen snel internet en televisie van Tefort krijgen vanwege de geringe snelheid (10Mb/s). Wij zouden dat graag willen maar het kan kennelijk niet. Nu willen mijn vrouw en ik allebei met onze mobiele tefoons overstappen naar Telfort maar krijgen nu geen combivoordeel. Dat voelt onrechtvaardig. Voor twee mobiele abonnementen op hetzelfde adres zou eigenlijk ook combivoordeel moeten gelden. Dat hebben ze bij moeder KPN ook. Kunt U dat niet regelen?
icon

Beste antwoord door Marissa - Telfort 17 november 2016, 11:08

Hey janvanzelst.

Ik snap inderdaad de frustratie hierin.
Helaas kunnen wij hier verder geen aanpassingen op doen. Er dienen ook vaste diensten afgenomen te worden bij ons voor je aangemeld kan worden bij het CombiVoordeel.

Onze excuses.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hey janvanzelst.

Helaas kunnen wij hier verder geen aanpassingen op doen. Er dienen ook vaste diensten afgenomen te worden bij ons voor je aangemeld kan worden bij het CombiVoordeel.

Onze excuses.
Hey janvanzelst.

Onze excuses.

Hoi Marissa,
Jammer dat je er niets aan kunt doen. Ik was in het verleden altijd een trouwe en tevreden klant van Telfort. Na mijn verhuizing blijkt Telfort op mijn nieuwe adres geen of nauwelijks internet te kunnen leveren. Daarom ben ik noodgedwongen al naar Ziggo gegaan. Dan ga ik me nu eveneens noodgedwongen ook hiervoor maar bij de concurrenten oriënteren. Ik hoorde dat Ziggo nu ook mobiele abonnementen aanbiedt. Nogmaals heel jammer om op deze manier klanten weg te jagen.
Badge
Bij moederbedrijf KPN kan dat combivoordeel tussen twee mobiele abo's wel omdat... Je daar een hogere prijs per maand betaald. Dan kan een bedrijf ook meer weggeven.

Logischerwijs wordt bij Telfort combivoordeel tussen vast internet (TV etc/totaalpakket) en mobiel abo gegeven om een totaalklant relatie te krijgen. Het is duidelijk dat zo een klant minder snel over zal stappen naar een andere provider.

In jouw geval betaal je minder voor je Telfort mobiele abo's dan bij KPN, dus dat kan je al als een soort voordeel zien ipv dat je eerst meer betaald en dan van KPN 'combivoordeel' krijgt tussen 2 mobiele abo's. Als het je echt niet zint, dan kan je kijken wat Ziggo gaat aanbieden voor mobiele gebruikers na hun fusie met Vodafone. Ervaring leert echter dat Ziggo gemiddeld genomen niet zo goedkoop is. Je ontkomt er op dit moment met vast internet niet aan lees ik, wellicht is dat ergens komend jaar anders en kan je bij Telfort wel een snellere verbinding krijgen met combivoordeel tussen vast&mobiel!
Reputatie 1
Badge
Hoi janvanzelst,

Het is zeker niet onze bedoeling om klanten weg te jagen.

Ik snap dat je kijkt naar KPN waar het anders werkt maar Telfort is een zelfstandig bedrijf met eigen bepalingen. Telfort weet dat er ook behoefte is aan extra voordeel als er op een adres meerdere mobiele abonnementen zijn en geen vaste aansluiting.

Ik kan niet aangeven of daar bij Telfort een voordeel voor gaat komen en hoe dat dan eruit gaat zien.

Hou onze website in de gaten voor alle mogelijke voordeel. 🙂
Bij moederbedrijf KPN kan dat combivoordeel tussen twee mobiele abo's wel omdat... Je daar een hogere prijs per maand betaald. Dan kan een bedrijf ook meer weggeven.

Logischerwijs wordt bij Telfort combivoordeel tussen vast internet (TV etc/totaalpakket) en mobiel abo gegeven om een totaalklant relatie te krijgen. Het is duidelijk dat zo een klant minder snel over zal stappen naar een andere provider.

In jouw geval betaal je minder voor je Telfort mobiele abo's dan bij KPN, dus dat kan je al als een soort voordeel zien ipv dat je eerst meer betaald en dan van KPN 'combivoordeel' krijgt tussen 2 mobiele abo's. Als het je echt niet zint, dan kan je kijken wat Ziggo gaat aanbieden voor mobiele gebruikers na hun fusie met Vodafone. Ervaring leert echter dat Ziggo gemiddeld genomen niet zo goedkoop is. Je ontkomt er op dit moment met vast internet niet aan lees ik, wellicht is dat ergens komend jaar anders en kan je bij Telfort wel een snellere verbinding krijgen met combivoordeel tussen vast&mobiel!

Zo goedkoop is Telfort nu ook weer niet. Ik heb net op de website van Ziggo gekeken. Ziggo levert nu al 4G abonnementen voor een hele scherpe prijs. 9 euro per maand en dan krijg ik 300GB en het is maandelijks opzegbaar. Jammer dat het zo moet gaan maar dan doen we dat maar. Ik had een voorkeur voor mijn oude vertrouwde Telfort maar helaas lijkt dat niet te kunnen. Regeltjes zijn nu eenmaal regeltjes bij de grote jongens.
Hoi janvanzelst,

Ik snap dat je kijkt naar KPN waar het anders werkt maar Telfort is een zelfstandig bedrijf met eigen bepalingen. Telfort weet dat er ook behoefte is aan extra voordeel als er op een adres meerdere mobiele abonnementen zijn en geen vaste aansluiting.

Ik kan niet aangeven of daar bij Telfort een voordeel voor gaat komen en hoe dat dan eruit gaat zien.

Hou onze website in de gaten voor alle mogelijke voordeel. :)

Zo goedkoop is Telfort nu ook weer niet. Ik heb net op de website van Ziggo gekeken. Ziggo levert nu al 4G abonnementen voor een hele scherpe prijs. 9 euro per maand en dan krijg ik 300GB en het is maandelijks opzegbaar. Jammer dat het zo moet gaan maar dan doen we dat maar. Ik had een voorkeur voor mijn oude vertrouwde Telfort maar helaas lijkt dat niet te kunnen. Regeltjes zijn nu eenmaal regeltjes bij de grote jongens.
Hoi janvanzelst,

Hou onze website in de gaten voor alle mogelijke voordeel. :)

Dag Roos,
Ik heb elders al gevonden wat ik zocht. Bij T-Mobile kennen ze bij 2 abonnementen (voor een redelijke prijs) ook combivoordeel. Je kunt daar kiezen tussen gratis 500Mb maandelijk extra of € 2,50 faktuurkorting. Onze abonnementen lopen begin volgend jaar af dus dat lijkt het dan te worden. Tenzij Telfort slim is en alsnog hetzelfde gaat doen..... Ben benieuwd.....

Reageer