beantwoord

Cameratoegang geven aan apps lukt niet, wat nu?

Sinds vandaag krijg ik bij alle apps waarbij camera gebruikt wordt ( snapchat, instagram etc. ) te horen dat ik de app cameratoegang moet geven om de app te gebruiken. Als ik dit wil doen moet ik bij instellingen > privacy > camera. Hier zouden dan alle apps moeten staan die om toestemming vragen, alleen staan er nu geen. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen en kan op internet verder niks vinden.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 6 december 2018, 14:04

Dag @PerterP. Van harte welkom hier op het Forum. Ik lees dat het niet lukt om de apps op je telefoon, zoals Instagram, cameratoegang te geven. Top dat je zelf online al hebt gezocht naar een oplossing. Heb je onze Toestelhulp ook al eventjes geraadpleegd? Lukt het daarmee niet, kan je dan laten weten wat voor toestel (merk en type) je hebt 📱?

Ik heb zelf een Huawei P20 Lite en kan de toestemmingen als volgt vinden: Instellingen > Apps & meldingen > Toestemmingen > Camera. Klik ik daar dan op, dan zie ik aan welke apps ik toestemming heb verleend en aan welke niet.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +6
Dag @PerterP. Van harte welkom hier op het Forum. Ik lees dat het niet lukt om de apps op je telefoon, zoals Instagram, cameratoegang te geven. Top dat je zelf online al hebt gezocht naar een oplossing. Heb je onze Toestelhulp ook al eventjes geraadpleegd? Lukt het daarmee niet, kan je dan laten weten wat voor toestel (merk en type) je hebt 📱?

Ik heb zelf een Huawei P20 Lite en kan de toestemmingen als volgt vinden: Instellingen > Apps & meldingen > Toestemmingen > Camera. Klik ik daar dan op, dan zie ik aan welke apps ik toestemming heb verleend en aan welke niet.
Reputatie 3
Badge +6
Hallo @PerterP, ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het nog is gelukt met bovenstaande tips 🙂. Als je nog vragen hebt, lees ik het graag.

Reageer