beantwoord

Camerafout samsung note

• 25 februari 2013
  • 9 reacties
  • 3418 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
hallo,

Sinds zaterdag 23 februari 2013 heb ik bij mijn contract verlening de samsung note 1 gekregen, bij het kijken wat er allemaal op de telefoon zit kwam ik erachter dat de camera kapot is hij geeft aan camerafout, de medwerker bij de telfort winkel gaf aan dat het een doa toestel betreft maar omdat ik hem online heb verlengt kon hij me geen nieuwe geven ik moet nu een reparatie proces in waar ik dus enorm van baal... wie weet waar het aan kan liggen?

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Denise 27 februari 2013, 14:56

@nadine,

Balen dat de camera van jouw toestel niet naar behoren werkt. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is en hoe dit op een passende wijze opgelost kan worden. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

9 reacties

Badge +1
Het kan iets softwarematigs zijn, heb je al geprobeerd om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen?

Als dat niet helpt moet je er bij telfort op aandringen dat het toestel ofwel direct vervangen wordt (het toestel is immers DOA en dit ligt buiten jouw schult) of dat de contractsverlening ongedaan wordt gemaakt en jij het toestel mag retourneren...

Vind het trouwens wel verbazend dat je ze bij de telfort winkel niet willen helpen als je iets telefonisch of via de webiste koopt...
Badge
Bij DoA is er niet geleverd wat je had mogen verwachten en dient het zonder problemen en extra kosten opgelost te worden. (Staat dacht ik ergens in de Wet op Colportatie..)

Dat ze je in een winkel niet kunnen helpen omdat je het online geregeld hebt, daar valt iets voor te zeggen. Het gebeurt vaker dat je iets wat je online gekocht/verlengd hebt niet in een winkel kan afhandelen en vice versa. Ligt er maar net aan hoe de organisatie ingeregeld is en of ze verschillende systemen gebruiken..

Wat je m.i. het beste kan doen is de klantenservice bellen en dit aan hen doorgeven, als het goed is word het apparaat dan kosteloos gerepareerd of krijg je een nieuwe toegestuurd (Ik verwacht het laatste, is de goedkopere oplossing)
Reputatie 1
Badge
Hallo,

Bedankt voor jullie reactie's, terug zetten naar fabrieks instellingen is het eerste wat ik heb geprobeert maar dit heeft niet geholpen ik had ook zekker verwacht van Telfort dat ze me een nieuw toestel zouden geven maar na lang bellen met de klantenservice word ik gewoon in het reparatie proces gegooit morgen komen ze het toestel ophalen en krijg ik een leentoestel en moet ik maar 15 dagen afwachten, ik vraag me af of dit wel mag aangezien het toestel kapot is geleverd ik vind het als trouwe klant echt slechte service van Telfort....
Reputatie 8
Badge +15
Als je online een toestel bestelt en hij is binnen 3 dagen na ontvangst defect dan gaat het om een doa toestel (Dead on Arrival).  Je hebt dan recht op een nieuw toestel en niet op een reparatie.

@pruygje
Vele bedrijven maken een onderscheid tussen een online bestelling en een aankoop via een winkel. Dit heeft te maken voorraden, administratie en dergelijke.
Heeft de aankoop online plaatsgevonden dan vind de verdere afwikkeling via de klantenservice.
Reputatie 1
Badge
Hallo koffiemok,

Ja dat hoor ik van heel veel mensen en heb dat ook aangegeven bij de klantenservice vanTelfort maar daar verbonden zij me gelijk door met de reparatiedesk wat kan ik nu nog doen? weer terug bellen en zeggen dat ik de reparatie niet accepteer heb het gevoel dat ik dan toch van het kastje naar de muur word gestuurd...ik baal echt dat ik nu morgen mijn toestel moet mee geven en wie weet hoe lang moet wachten tot hij is gemaakt
Reputatie 3
Badge +1
@nadine,

Balen dat de camera van jouw toestel niet naar behoren werkt. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is en hoe dit op een passende wijze opgelost kan worden. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 1
Badge
Hallo Denise,

Bedankt voor je reactie,

Gegevens aan je verstuurd in een prive bericht.

Mvg Nadine
Reputatie 3
Badge +1
@nadine,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die dit verder oppakt. Je ontvangt binnen drie werkdagen een terugkoppeling.

Denise
Reputatie 1
Badge
Hallo Denise,

Bedankt voor de moeite , ik wacht op de terugkoppeling.

Mvg Nadine

Reageer