beantwoord

bluetooth weg

• 10 februari 2018
  • 11 reacties
  • 162 keer bekeken

Nadat ik had de app Apowermirror had geïnstalleerd werkt bluetooth op mijn Leon niet meer.
Ook na verwijdering van de app is dat zo gebleven.
Mijn PC ziet mijn mobiel maar omgekeerd niet (meer).
Het effect is dat wanneer ik een jpg uit mijn galerij met de pc wil delen en klik op bluetooth
er gewoon niets meer gebeurt.
icon

Beste antwoord door gerard1938 11 februari 2018, 10:27

Toestel al uit en weer aangezet ? Sterker nog Jimny, heb de fabrieksinstelling hersteld en daarbij backup gemaakt. Toch alle contacten foetsie, maar belangrijker, geen verbinding met de pc !
Kreeg wel een LG melding op de mobiel 'LG-Suite installeren' en dat heb ik (op de pc!) gedaan.
Gevolg was dat ik weer verbinding heb, maar het blijft een vreemde geschiedenis.
Bekijk reactie

11 reacties

Staat bluetooth op je Leon (?) wel aan?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Gerard, welkom op het forum. Wanneer je bleutooth het niet doet, dan komt het het vaakst voor dat bluetooth niet aanstaat. Dat overkomt mij wel eens 😉. Wat is een Leon precies? Ziet je mobiel andere apparaten, op je pc na wel?
Reputatie 8
Badge +11
@Cindy - Telfort
Een Leon is een telefoon van LG. Voegt behalve wat kennis niets toe t.b.v. de vraag 🙂 Ik moest het ook opzoeken 😳
Reputatie 6
Badge +7
Helder @GJC, dank je! 🙂
Reputatie 8
Badge +18
Toestel al uit en weer aangezet ?
Reputatie 8
Badge +11
Mijn PC ziet mijn mobiel maar omgekeerd niet (meer).

Als je PC je mobiel wel ziet zou ik zeggen dat bluetooth wel aan staat, maar dat de koppeling tussen de apparaten niet goed verloopt.
Kun je op zowel de PC als de telefoon de verbinding eens vergeten/verwijderen en vervolgens opnieuw opzetten?
Staat bluetooth op je Leon (?) wel aan? jazeker Nelly, bedankt voor je reactie
Hoi Gerard, welkom op het forum. Wanneer je bleutooth het niet doet, dan komt het het vaakst voor dat bluetooth niet aanstaat. Dat overkomt mij wel eens 😉. Wat is een Leon precies? Ziet je mobiel andere apparaten, op je pc na wel? Hi Cindy, dank voor je antwoord. Leon is een LG-ijzer 😉 waar bluetooth alleen aanstaat wanneer ik wat wil overzetten omdat ie nogal wat prik schijnt te gebruiken. Ik verbeeld me ook dat de accu sneller leeg is als ik 'm vergeet uit te zetten.
Toestel al uit en weer aangezet ? Sterker nog Jimny, heb de fabrieksinstelling hersteld en daarbij backup gemaakt. Toch alle contacten foetsie, maar belangrijker, geen verbinding met de pc !
Kreeg wel een LG melding op de mobiel 'LG-Suite installeren' en dat heb ik (op de pc!) gedaan.
Gevolg was dat ik weer verbinding heb, maar het blijft een vreemde geschiedenis.
Reputatie 8
Badge +15
@gerard1938Op deze pagina staan nog meerdere tps. Wellicht is 1 van deze tips de oplossing.

Als bluetooth altijd aan staat kan dat voor meer accuverbruik zorgen. Het toestel gaat dan continu scannen naar andere bluetooth apparaten. Wifi idem dito.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Gerard, fijn om te lezen dat het weer werkt en bedankt voor het delen an de oplossing was zodat je weer verbinding hebt.

Koffiemok stuurt nog aanvullende tips mee, erg handig.

Reageer