beantwoord

Blokkade

  • 28 januari 2020
  • 2 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik had een betalingsachterstand maar heb die betaald maar mijn mobiel is nog steeds geblokkeerd

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 januari 2020, 17:18

Hoi @Dupri, welkom hier. 

Eigenlijk moet je al bij KPN zijn voor dit soort vragen aangezien Mobiel is overgegaan naar KPN. Echter als het goed is ben je niet meer geblokkeerd. Dus als je jouw toestel uit en aanzet krijg je in ieder geval weer verbinding. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Heb je het zelf handmatig overgemaakt dan kan het tot 5 werkdagen duren, als je het via een betaal link van Telfort hebt overgemaakt dan is het meestal binnen een paar uur weer gefixt

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Dupri, welkom hier. 

Eigenlijk moet je al bij KPN zijn voor dit soort vragen aangezien Mobiel is overgegaan naar KPN. Echter als het goed is ben je niet meer geblokkeerd. Dus als je jouw toestel uit en aanzet krijg je in ieder geval weer verbinding. 

Reageer