beantwoord

Blanco pagina op de "facturen" link van Mijn Telfort Mobiel nadat mijn mobiel om admin. redenen is afgesloten. Voorheen had ik wel toegang tot mijn online facturen. Toeval?

  • 2 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Reputatie 1
Hoe moet ik betalen als ik niet eens weet hoeveel ik moet betalen of het factuurnummer, als ik alleen maar een blanco pagina te zien krijg op de "facturen" pagina van Mijn Telfort Mobiel. Een paar weken geleden kon ik de facturen wel inzien, nu opeens niet?! Lijkt wel sabotage van Telfort.
En ik heb nog steeds geen iDeal link ontvangen om het openstaande bedrag te betalen.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 2 oktober 2019, 17:30

Zie deze reactie van @Alexandra - Telfort in je eerdere topic hier over.

https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/mobiel-afgesloten-hoe-factuur-te-betalen-84525#post707296
Bekijk reactie

2 reacties

Zie deze reactie van @Alexandra - Telfort in je eerdere topic hier over.

https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/mobiel-afgesloten-hoe-factuur-te-betalen-84525#post707296
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @zorro17, ik lees problemen met het inzien van Mijn Telfort. Dit gaat dus niet helemaal goed. Ik wil hier graag specialisten naar laten kijken. Zou je screenshots willen sturen van de lege pagina's nadat je ingelogd bent? En is dit op zowel de pc als op je telefoon hetzelfde?

Reageer