beantwoord

Blackberry Z10 software update 10.1

• 15 mei 2013
  • 9 reacties
  • 4100 keer bekeken

Badge
Sinds gisteren (14-5)  is er bijna overal de update 10.1 beschikbaar voor de Blackberry Z10 (Vodafone NL heeft de update al klaar staan). Is er een indicatie wanneer Telfort er voor zorgt dat de update ook voor de telfort klanten beschikbaar is?
icon

Beste antwoord door Laila 26 juni 2014, 15:22

@backfire,

Wij hebben geen invloed op het vrijgeven van de updates. Dit is in handen van de fabrikant.

Laïla
Bekijk reactie

9 reacties

Badge
Jammer dat er van Telfort zelf geen reactie komt.
Reputatie 8
Badge +9
Als je nou eens de onderschrift bij de moderators zou lezen dan weet je ook dat het enkele werkdagen kan duren voor je een reactie krijgt.

@moderators
Hoe zit dit met lease toestellen?
Zijn dit ook branded toestellen met provider eigen software of zo uit de fabriek?

Reden dat ik dit vraag omdat updates via de fabrikant eerder aangeboden worden dan via een provider zelf. Aangezien meneertje ongeduld nog niet kan updaten ben ik daar nieuwsgierig naar 😛
Badge +1

@moderators
Hoe zit dit met lease toestellen?
Zijn dit ook branded toestellen met provider eigen software of zo uit de fabriek?

Geen moderator, maar het antwoord weet ik wel:
de Lease toestellen zijn KPN Branded...
Badge
Hoi Koffiemok, heb ik nu wel lang genoeg gewacht voor een reactie van Telfort :)

Helaas nog steeds niets, ondertussen hebben zowel Vodafone, BEN en T-Mobile de juiste software versie klaar staan (10.1.0.273) maar KPN en Telfort nog steeds niet. En dan te bedenken dat deze versie op 1 mei al vrijgegeven is door BB.

Slechte zaak hoor Telfort!
Er is een simpele workaround. Als je beschikking hebt over een sim kaart van een provider die wel de update aanbiedt, even in je tel doen. Software zoeken en voila, update verschijnt. Na update oude sim terug zetten.
Badge +2
ff googelen en je ziet direct dat er meer wegen naar rome leiden om de nieuwse update op de blackberry te krijgen
Badge
In Oktober via de omweg maar eens in de gaten houden wanneer 10.2 via OTA te verkrijgen is, heb d'r zijn in. Na elke OS update wordt het OS alleen maar sneller met meer opties, beter kan gewoon niet. 😮
Badge
Ben ik weer 😃, Gisteren nieuwste versie 10.2.1.2977 uitgebracht door BlackBerry. In veel landen zie ik dat de gebruikers de update krijgen, echter de versie van Telfort staat nog steeds op 10.2.1.2104. Wordt het niet eens tijd om deze bij te werken Telfort? Als het een iPhone was geweest hadden we de update al lang gehad.
Badge
@backfire,

Wij hebben geen invloed op het vrijgeven van de updates. Dit is in handen van de fabrikant.

Laïla

Reageer