Blackberry Internet

• 11 juli 2012
  • 16 reacties
  • 5474 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al een week lang geen gebruik kunnen maken van mijn Blackberry Internet, ik kan wel bellen en smsen.
Ik heb de telefoon al tig keren gereset en helemaal leeg gemaakt maar zonder resultaat ik heb geen BIS verbinding maar ik heb wel een blackberry bundel.
Ik kan wel internetten maar niet Whatsapp, Pingen of op Msn. Ik heb vorige week een nieuwe nummer genomen en sindsdien kan ik niet meer Pingen e.d.
Als ik mijn email wil instellen kan ik alleen een Blackberry Enterprice Server instellen en zoals we weten hoort dat niet. Ik heb ook van alles geprobeerd wat op de website staat. Aanmelden bij de hostrouterinstabel werkt ook voor geen meter ik heb nog nooit een bericht gekregen dat het gelukt is of niet gelukt is.
Wat is dit?
Mijn nummer is 0619967008.

Gr

16 reacties

Wat een service zeg en wat een snelle reacties!
Hier hetzelfde probleem. Moest een nieuwe simkaart hebben omdat de oude beschadigd was. In de winkel hebben ze een nieuwe geplaatst, maar sindsdien geen BIS meer. Nieuw registratieverzoek sturen (HRT editor) heeft geen resultaat. Hele handmatig instellen-stappenplan op de Telfort website afgelopen, geen resultaat..
Mijn dochter ook niet, klantenservice gebeld en blijkt dat ze al DRIE weken een storing hebben wat nog steeds niet is opgelost.
Ze hebben ook geen idee wanneer het wel opgelost is. Zo te merken hebben alleen BB gebruikers er last van. Zou lekker overstappen naar een iphone..Wordt je abo ook weer wat goedkoper, want die BB toeslag kan eraf.
Mijn dochter heeft al weken geen mobiel internet op haar BB, klantenservice gebeld en blijkt dat ze al DRIE weken een storing hebben wat nog steeds niet is opgelost. Ze hebben ook geen idee wanneer het wel opgelost is. Zo te merken hebben alleen BB gebruikers er last van.
Trouwens totaal onklantvriendelijk dat je als klant met abonnement moet betalen om te bellen naar de klantenservice. Bij elke grote provider is dit gratis. Onbegrijpelijk!
Badge +4
Kan me haast niet voorstellen dat alle BB-gebruikers al 3 weken storing zouden hebben bij Telfort, dan hadden we al wel meer berichten gezien hier lijkt me. Denk dat  er specifieker naar deze klacht gekeken moet worden.

Betalen voor bellen naar 0900-nummer is wel jammer inderdaad. Zou fijn zijn als er geen extra mobiele kosten gerekend worden bij bellen naar het nummer.
Ik weet niet of het specifiek BB gebruikers zijn hoor. Mijn collega heeft nl ook Telfort en die heeft wel internet. Maar als je tussen de topics kijkt zie je dat meer mensen last hebben.
Badge +2
@Leesleeuw,

Graag bekijk ik voor u wat er aan de hand is. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer waar het om gaat nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
@Leesleeuw, Graag bekijk ik voor u wat er aan de hand is. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer waar het om gaat nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken. Daphne

Hoi Daphne Gedaan! Hoop dat het snel opgelost wordt, want het is een beetje zonde van het abonnement op deze manier.
Ik kon wel gewoon bellen sms'en en zelfs browsen maar alleen BIS was er niet meer... (geen ping, push etc). 

Wat bleek, op mijn nieuwe simkaart waren mijn APN instellingen niet goed ingesteld... klusje van niks. In een telfort winkel kwamen ze hier achter en het werd geregeld. Helaas was ik inmiddels wel 15 euro armer aan bellen met de klantenservice.

Onbegrijpelijk dat ze bij de klantenservice hier niet naar wilden of konden kijken of hier simpelweg te amateuristisch voor waren? In de winkel kostte het die medewerker 3 minuten en alles deed het weer.

Groet,
John
Badge
@Random Johnny,

Mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Ik bekijk graag wat ik voor u kan betekenen wat betreft de kosten die u heeft gemaakt voor het bellen naar de klantenservice. Hiervoor heb ik uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres nodig. Maak deze gegevens kenbaar in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381

Laïla
Mijn dochter heeft een week haar SIM niet gebruikt op vakantie, na de vakantie weer in haar toestel gedaan en sindsdien werkt het niet meer.
En dan heb je een prive bericht met je gegevens gestuurd, kont er een gesrek op gang, en vervolgens hoor e niks meer van Daphne of Laila. Bedankt dames, helaas nog steeds geen internet op de blackberry. Ik wil graag het abonnement ontbinden wegens wanprestatie.
Badge
@Leesleeuw,

Ik heb geen gegevens van u ontvangen, ik kan niet zien wat u naar Daphne heeft gestuurd. Om u hierbij van dienst te kunnen zijn heb ik het 06-nummer nodig.

Laïla
Daphne heeft het alweer verder opgepakt. Dank je!

@Leesleeuw, Ik heb geen gegevens van u ontvangen, ik kan niet zien wat u naar Daphne heeft gestuurd. Om u hierbij van dienst te kunnen zijn heb ik het 06-nummer nodig. Laïla
Naar aanleiding van mijn post in dit topic heeft een moderator aangegeven te willen compenseren voor gemaakte kosten. En inderdaad, op de laatste factuur zie ik dat de kosten zijn vergoed + extra compensatie. Keurige afhandeling, bedankt!

Gr.
John
Bij ons zijn deze maand ook de internetsites van de rekening gehaald, maar dat lost het probleem niet op. We hebben dit abonnement voornamelijk afgesloten voor het internet, wat niet af te sluiten is zonder belbundel, dus mijn dochter maakt nu gebruik van een simkaart van de concurrent. Dus ik betaal nu voor iets wat niet gebruikt wordt. Ze kan moeilijk steeds van simkaart wisselen, de één voor bellen en de ander voor internet. Lijkt me dat als dit niet opgelost kan worden het contract ontbonden moet worden.

Reageer