Blackberry Bold 9700

• 4 mei 2012
  • 5 reacties
  • 3158 keer bekeken

Badge
Ik heb een Blackberry Bold 9700, en ik heb sim-only, de BB pakket,

alles doet het maar kan niet mijn email installeren van Planet,

hotmail kan wel, en BB mail, maar planet lukt van geen kanten.

Hoe kan dit? (iemand misschien een idee)?

Groet Kiki

5 reacties

Badge
maar krijg steeds de melding email adres/wachtwoord onbekend
Dan lijkt het er op dat de combinatie van emailadres en wachtwoord niet juist. Weet je toevallig of jouw mailadres een alias is van een ander (hoofd)account? Probeer in dat geval eens aan te melden met het hoofdaccount (ander emailadres, waarschijnlijk wel het zelfde wachtwoord). Je kunt dit makkelijk checken door naar webmail.planet.nl te gaan en daar in te loggen. in de linkerbovenhoek zie je dan staan wat je hoofdaccount is.

Nee dat is het ook niet, heb ik ook al geprobeerd, ik geef het op, het zal wel niet ondersteund worden door planet.

In ieder geval bedankt voor de reacties.

Groet Tine
Badge
Nee dat is het ook niet, heb ik ook al geprobeerd, ik geef het op, het zal wel niet ondersteund worden door planet.

In ieder geval bedankt voor de reacties.

Groet Tine
Badge +1
maar krijg steeds de melding email adres/wachtwoord onbekend

Dan lijkt het er op dat de combinatie van emailadres en wachtwoord niet juist.
Weet je toevallig of jouw mailadres een alias is van een ander (hoofd)account? Probeer in dat geval eens aan te melden met het hoofdaccount (ander emailadres, waarschijnlijk wel het zelfde wachtwoord).
Je kunt dit makkelijk checken door naar webmail.planet.nl te gaan en daar in te loggen. in de linkerbovenhoek zie je dan staan wat je hoofdaccount is.
Badge
welke foutmelding krijg je? Als je bij het installeren van je mail een account hebt aangemaakt kun je eens proberen om in te loggen op telfort.blackberry.com (vanaf je PC). Omdat je met een iets andere (uitgebreidere) interface kan werken lukt het dan vaak wel. suc6!

Heb ik al gedaan via de PC telfort.blackberry, maar krijg steeds de melding email adres/wachtwoord onbekend, kan geen account aanmaken, de helpdesk gebeld, maar die hebben ook geen idee.
Badge +1
welke foutmelding krijg je?
Als je bij het installeren van je mail een account hebt aangemaakt kun je eens proberen om in te loggen op telfort.blackberry.com (vanaf je PC). Omdat je met een iets andere (uitgebreidere) interface kan werken lukt het dan vaak wel.
suc6!

Reageer