beantwoord

Blackberry belazerd de boel!!!! nooit kopen dus!!!

• 13 mei 2014
  • 8 reacties
  • 1084 keer bekeken

Z10 gekocht tijdens een cashback actie bij Telfort, alle gegevens netjes opgestuurd op 20 april.
Op diverse manieren contact gezocht via de site blackberrypromotions.nl, het contactformulier bleek niet te werken (expres misschien?)
Ook het bureau (Deskservices NL) dat de actie verzorgt in NL geeft geen draad.
Ook via blackberry.com geen reactie.
Tot op heden geen 50 euro terug en never nix meer gehoord!
Meteen de laatste keer dat ik voor Blackberry heb gekozen!
Dus bezint eer ge begint, wees gewaarschuwd!!!!
Ter info!
icon

Beste antwoord door Laila 14 mei 2014, 11:40

@Bozo,

Balen dat je nog steeds niets hebt ontvangen. Het volgende lees ik terug op blackberrypromotions.nl:

Vanwege het grote succes van deze actie is de uitbetaaltermijn van 2 weken in sommige gevallen uitgelopen. We doen ons uiterste best om jouw cashback bedrag zo snel mogelijk uit te betalen. Excuses voor het ongemak!
Team, BlackBerry Nederland

Ik denk dat je dus nog even geduld moet hebben. Ik adviseer je om anders nogmaals te proberen om het contactformulier te versturen.

Laïla
Bekijk reactie

8 reacties

Badge
@Bozo,

Balen dat je nog steeds niets hebt ontvangen. Het volgende lees ik terug op blackberrypromotions.nl:

Vanwege het grote succes van deze actie is de uitbetaaltermijn van 2 weken in sommige gevallen uitgelopen. We doen ons uiterste best om jouw cashback bedrag zo snel mogelijk uit te betalen. Excuses voor het ongemak!

Ik denk dat je dus nog even geduld moet hebben. Ik adviseer je om anders nogmaals te proberen om het contactformulier te versturen.

Laïla
Bedankt voor je reactie Laila!
Ik reken het mezelf toe dat ik me niet meer verdiept heb in de communicatiemogelijkheden met Blackberry, stom van me!
Die zijn ronduit knudde, in wezen alleen via fora.
Daarnaast vind ik "het grote succes van de actie" helemaal geen argument, sterker nog, het interesseert me geen zak en ik wens daar ook niet de dupe van te worden.
Wat heb ik daar nu mee te maken?
Als ik iets koop bij de bakker moet ik toch ook betalen?
Of denk je dat die vanwege "het grote succes" ff geen geld hoeft ofzo?
Wat is dat toch met dat soort bedrijven?
Overigens verwijt ik Telfort niets, die hebben de telefoon zeer snel geleverd, das dan weer prima!
Afijn, ik wacht nog wel even af.
Badge
@Bozo,

Inderdaad enige vertraging bij cashback maar voor de rest prima geregeld en inmiddels op mijn rekening ontvangen

Laïla
Nog steeds niets ontvangen, ik kan dus niet spreken van enige vertraging.
Duurt belachelijk lang!!
Als ik zo laat mijn rekeningen zou betalen stond de stoep vol met deurwaarders.
Nooit meer een Blackberry dus!!!
Badge +1
Nog steeds niets ontvangen, ik kan dus niet spreken van enige vertraging.
Duurt belachelijk lang!!
Als ik zo laat mijn rekeningen zou betalen stond de stoep vol met deurwaarders.
Nooit meer een Blackberry dus!!!

Kan 7 tot 8 weken duren, hier duurde het van februari tot begin mei ontvangen. Ik begrijp je emotie maar, je krijgt het uiteindelijk wel.

Op tweakers loopt een draadje over de cashback actie.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1581123/5
Badge
Ikzelf en een vriend hebben netjes de 100 Euro terug gehad, duurde inderdaad wat langer. Helaas ken ik ook iemand die het niet heeft gehad en vind dat een slechte zaak van zowel BB als het bedrijf welke de actie afhandelde.
Heeft niet veel met BlackBerry te maken, maar met het bedrijf dat de cashback acties verzorgd.Het enige dat BlackBerry kan doen is kiezen voor een ander bedrijf om cashback acties te verzorgen.

Heb net de bevestiging gehad dat mijn cashback verzoek wordt gehonoreerd, nadat ze claimden de papieren niet te hebben ontvangen...

Ik heb dit b.v. al eerder aan de hand gehad met een Kenwood promotie, maar met een Samsung promotie ging het wél direct goed. Een Nikon promotie ging daarintegen ook niet echt soepel. Allen hadden een postbus in Maastricht (lijkt mij één en hetzelfde bedrijf).

Weet gewoon dat wanneer je deelneemt aan een cashback actie dat er problemen kunnen gaan komen bij de afhandeling. Dus zorg voor bewijsmateriaal, kopieën enz. Want er bestaat een gerede kans dat je moet bewijzen dat je echt die zaken hebt ingediend.

Bij mij werd er gewoon netjes geantwoord op mijn mail... Uiteindelijk komt het allemaal goed, zolang je maar bewijs achter de hand hebt (bonnen, kopieën, foto's).

Dus, nogmaals, dit is niet BlackBerry specifiek - en absoluut geen reden om een dergelijk fraai toestel te laten staan.
Reputatie 3
@moose, @dndirk en @backfire,

Bedankt voor jullie response, het geeft een wat duidelijker beeld van waar er allemaal rekening mee gehouden dient te worden bij cashback promoties. Ook voor andere gebruikers staan er nuttige tips in.

Yanick

Reageer