beantwoord

Bezorging telefoon

  • 10 november 2019
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Bij mij ook precies hetzelfde, lekker bezig bij Telfort

 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 november 2019, 13:16

Hoi @patrick538, ik begrijp dat er iets niet goed gaat met de levering van je nieuwe toestel? Om met je mee te kunnen kijken naar de situatie heb ik wel iets meer informatie van je nodig. Over wat voor toestel (merk en model) hebben we het precies? Heb je die al besteld met een verlenging of op een andere manier? Heb je een bevestiging gekregen van de bestelling en/of de verzending?

Als je naast die antwoorden ook je forumprofiel kunt aanvullen zodat het bewuste 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) er staan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @patrick538, ik begrijp dat er iets niet goed gaat met de levering van je nieuwe toestel? Om met je mee te kunnen kijken naar de situatie heb ik wel iets meer informatie van je nodig. Over wat voor toestel (merk en model) hebben we het precies? Heb je die al besteld met een verlenging of op een andere manier? Heb je een bevestiging gekregen van de bestelling en/of de verzending?

Als je naast die antwoorden ook je forumprofiel kunt aanvullen zodat het bewuste 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) er staan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @patrick538, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik toch nog iets voor je kan doen weet je me te vinden.

Reageer