beantwoord

Bezorging telefoon

• 30 juni 2019
  • 1 reactie
  • 188 keer bekeken

Zaterdag heb ik mijn abbonement voor de 3e keer bij jullie verlengd.
Hierbij kon ik ook kiezen voor bezorging voor vandaag. Nadat ik het verlengd had kreeg ik de melding dat hij vandaag tussen half 6 en half 10 zou komen.
Heel fijn want dan wist ik zeker dat ik thuis zou zijn.
Maar nee. Zoals ik al had gelezen klopt er bijna nooit wat van en hij is dus ook nog steeds in jullie magazijn.
Allemaal leuk en aardig dat op zondag bezorgen maar zet het er niet neer als je het niet waar kan maken.
Nu moet ik dus wachten totdat ik weet wanneer hij wel komt en of ik er dan wel ben.
Heel jammer dit.. Helemaal na je abbonement 3 keer te verlengen, krijg er bijna spijt van.
Helemaal niet erg dat het wat langer duurt maar duidelijkheid zou opzich wel fijn zijn aangezien je zo een avond voor niks thuis zit.
Gezien alle klachten hierover kunnen jullie beter gewoon duidelijk neerzetten wanneer hij bezorgd word zodat mensen niet hun tijd verdoen
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 1 juli 2019, 14:45

Hallo @Daisymw, welkom hier op het forum. Dat je gisteren voor niets hebt gewacht op je nieuwe telefoon is niet fijn natuurlijk, bedankt voor het signaal! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het toestel vanmorgen alsnog aan de bezorgdienst is meegegeven. Het is naar je onderweg dus! In de mail en sms die je daarover kreeg staat ook een link waarmee je de bestelling bij PostNL kunt volgen, zodat je weet wanneer je het toestel kunt verwachten. Heb je die berichten al ontvangen? Laat je me weten hoe het is afgelopen?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Daisymw, welkom hier op het forum. Dat je gisteren voor niets hebt gewacht op je nieuwe telefoon is niet fijn natuurlijk, bedankt voor het signaal! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het toestel vanmorgen alsnog aan de bezorgdienst is meegegeven. Het is naar je onderweg dus! In de mail en sms die je daarover kreeg staat ook een link waarmee je de bestelling bij PostNL kunt volgen, zodat je weet wanneer je het toestel kunt verwachten. Heb je die berichten al ontvangen? Laat je me weten hoe het is afgelopen?

Reageer