beantwoord

Bevestiging nummerbehoud

• 6 januari 2017
  • 17 reacties
  • 539 keer bekeken

Badge
Ik heb een week geleden een nieuw abonnement voor mijn telefoon afgesloten.
Daarbij aangegeven dat ik nummer behoud wil
Waar kan ik zien of hoe krijg ik door dat dit gelukt is?
Ik hoor graag van u
icon

Beste antwoord door Leon 10 januari 2017, 14:17

Hoi Jan,

Bedankt voor je berichtje! Nummerbehoud heb ik opnieuw voor je aangevraagd. Ik verwacht dat je hier in de komende dagen een bevestiging van zal ontvangen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

17 reacties

Badge
Zit met hetzelfde probleem. Hoe en wanneer wordt e.e.a omgezet? Voor een communicatiebedrijf communiceren ze wel heel slecht!
Moet je nu zelf het nummerbehoud formulier invullen of doet telfort dat? Dat is ook niet duidelijk. Als ze nu hadden geschreven, wij zorgen voor het nummerbehoud en U hoeft niets te doen, dan is dat duidelijk. Ik zou maar eens gaan bellen anders gebeurd er niets vrees ik.
Badge
Zit met hetzelfde probleem. Hoe en wanneer wordt e.e.a omgezet? Voor een communicatiebedrijf communiceren ze wel heel slecht!
Moet je nu zelf het nummerbehoud formulier invullen of doet telfort dat? Dat is ook niet duidelijk. Als ze nu hadden geschreven, wij zorgen voor het nummerbehoud en U hoeft niets te doen, dan is dat duidelijk. Ik zou maar eens gaan bellen anders gebeurd er niets vrees ik.
Badge
Succes met bellen ook dat heb ik geprobeerd maar helaas een concreet antwoordt krijg je niet. Ik snap het gewoon niet hoe moeilijk kan je het maken. Zeg gewoon ja of nee dan weet je waar je aan toe ben.
Badge
Hmm, ik wilde zelf ook gaan bellen maar als ik je zo hoor heeft ook dat weinig zin. Van andere hoor ik, die bijv simpel hebben, dat nummerbehoud binnen notime was geregeld. Ik snap ook niet wat er zo moeilijk aan is en waarom andere providers dit wel snel kunnen regelen.
Wat ik ook raar vindt is dat in het nummerbehoud formulier je de oude provider moet kiezen maar telfort staat er zelf niet bij! In ieder geval succes en hoop dat je gauw tot een oplossing komt. Misschien heb ik er ook wat aan.
Hmm, ik wilde zelf ook gaan bellen maar als ik je zo hoor heeft ook dat weinig zin. Van andere hoor ik, die bijv simpel hebben, dat nummerbehoud binnen notime was geregeld. Ik snap ook niet wat er zo moeilijk aan is en waarom andere providers dit wel snel kunnen regelen.
Wat ik ook raar vindt is dat in het nummerbehoud formulier je de oude provider moet kiezen maar telfort staat er zelf niet bij! In ieder geval succes en hoop dat je gauw tot een oplossing komt. Misschien heb ik er ook wat aan.

Precies, ik wil ook telfort bij oude provider aanklikken maar dat lukt niet. Als die met opzet is weggelaten zouden ze daar wel een reden bij kunnen zetten om ons te helpen. Als ik dat vak leeg laat krijg ik een storing waarover ik al in een ander topic bericht heb gehad. Het is niet duidelijk wat ik nu moet doen. Met zoveel gedoe houd ik liever gewoon dit nummer.
Reputatie 5
Badge +1
Hi allemaal,

Wanneer nummerbehoud is aangevraagd dan hoor je daar een bevestiging per SMS van te ontvangen. Om jullie vraag goed te kunnen beantwoorden heb ik daar een aantal gegevens voor nodig. Stuur mij een privébericht met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Na ontvangst zal ik kijken wat ik voor je kan achterhalen.

Alvast bedankt! 🙂
Badge
In afwachting van reactie heb ik zojuist al de gevraagde gegevens doorgezonden
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Jan,

Bedankt voor je berichtje! Nummerbehoud heb ik opnieuw voor je aangevraagd. Ik verwacht dat je hier in de komende dagen een bevestiging van zal ontvangen.
Badge
Beste Leon, inmiddels bevestiging ontvangen. Bedankt voor je medewerking
Reputatie 5
Badge +1
Hi Jan,

Kijk, dat is heel mooi! :D

Bedankt voor de terugkoppeling!
Reputatie 5
Badge +1
Hoi scirturbo,

Je berichtje is in goed orde ontvangen, dankjewel! :)

Ik zie dat er nog geen poging is gedaan om nummerbehoud aan te vragen. Wil je dat alsjeblieft eerst zelf proberen op telfort.nl/nummerbehoud? Mocht dit niet lukken dan help ik je uiteraard graag verder!
Badge
Bedankt dat je dit op pakt maar in een ander topic heb ik het probleem met het formulier nummerbehoud al aangegeven. Dat werkt namelijk niet. Ik krijg een melding : Er is een webservice communicatie fout (2) opgetreden. Probeer het later opnieuw. Dit heb ik al 7 keer geprobeerd maar helaas. Ook een andere browser (firefox) geprobeerd maar nog steeds dezelfde fout. Ik weet nu niet hoe ik verder moet...
Reputatie 5
Badge +1
Hi scirturbo,

Duidelijk, dankjewel! Ik duik er verder in voor je! Zodra ik meer weet dan geef ik je een update.
Reputatie 5
Badge +1
@topertw,

Het nummerbehoud is voor je verwerkt en ook de startdatum van het abonnement staat nu op vandaag. Je kunt dus vanaf nu gebruikmaken van je oude vertrouwde nummer met je nieuwe abonnement! 🙂
Reputatie 5
Badge +1
@scirturbo,

Ook voor jou is het nummer overgezet en het abonnement geactiveerd. Kun je mij dit bevestigen? 🙂
Badge
Ja net een berichtje gehad dat vandaag mij oude nummer wordt overgezet. Bedankt voor je inzet!!
Reputatie 5
Badge +1
Hoi scirturbo,

Helemaal mooi! 😃

Jullie zijn inmiddels allemaal geholpen! Hier gaat daarom nu een slotje op.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

P.S. Mag ik jullie tot slot vragen om feedback te geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂