Mijn nummer is geblokkeerd ondanks mijn betaling gelijk nadat ik een bericht kreeg gisteren terwijl ik niet eens eerder op de hoogte gebracht ben over een achterstand.
Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon
Beste antwoord door Deborah 9 februari 2018, 17:18
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm
Hoe snel je weer kunt bellen, hangt ervan af hoe je de betaling hebt gedaan. Ik neem aan dat je het bedrag handmatig hebt overgemaakt. Als je via iDeal hebt betaald, dan is de betaling binnen enkele uren verwerkt. Mocht je de betaling handmatig hebben gedaan, dan word je betaling binnen 5 werkdagen verwerkt. Meer hierover kun je op deze pagina lezen.
Hoi jahrino25, ik zie inderdaad dat de iDeal betaling vrij snel was verwerkt. De reden dat je nog niet was aangesloten, is omdat de nieuwe factuur van 8 februari onder 'hoogverbruik' valt. De afdeling risicobeheer had daarom de blokkade niet automatisch opgeheven. Ik heb zojuist met hen gebeld en de situatie uitgelegd, met als gevolg dat de blokkade zo snel mogelijk wordt opgeheven. Mijn advies is om de nieuwe factuur ook zo snel mogelijk te betalen en in het vervolg extra kosten te voorkomen.
Bekijk reactie