beantwoord

Betaald, maar mobiel nummer is geblokkeerd

• 6 februari 2018
  • 9 reacties
  • 261 keer bekeken

Mijn nummer is geblokkeerd ondanks mijn betaling gelijk nadat ik een bericht kreeg gisteren terwijl ik niet eens eerder op de hoogte gebracht ben over een achterstand.

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 9 februari 2018, 17:18

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm
Hoe snel je weer kunt bellen, hangt ervan af hoe je de betaling hebt gedaan. Ik neem aan dat je het bedrag handmatig hebt overgemaakt. Als je via iDeal hebt betaald, dan is de betaling binnen enkele uren verwerkt. Mocht je de betaling handmatig hebben gedaan, dan word je betaling binnen 5 werkdagen verwerkt. Meer hierover kun je op deze pagina lezen.
Hoi jahrino25, ik zie inderdaad dat de iDeal betaling vrij snel was verwerkt. De reden dat je nog niet was aangesloten, is omdat de nieuwe factuur van 8 februari onder 'hoogverbruik' valt. De afdeling risicobeheer had daarom de blokkade niet automatisch opgeheven. Ik heb zojuist met hen gebeld en de situatie uitgelegd, met als gevolg dat de blokkade zo snel mogelijk wordt opgeheven. Mijn advies is om de nieuwe factuur ook zo snel mogelijk te betalen en in het vervolg extra kosten te voorkomen.
Bekijk reactie

9 reacties

Hoe heb je betaald? Overboeking of via de Ideal link?
Staan je gegevens in je forumprofiel?

Reputatie 4
Badge +6
Hoi jahrino25, welkom op het forum. Per e-mail of sms heb je meerdere herinneringen ontvangen. Ik ben ook benieuwd hoe je hebt betaald. Als je namelijk via iDeal hebt betaald, dan is de betaling binnen enkele uren verwerkt. Mocht je de betaling handmatig hebben gedaan, dan word je betaling binnen 5 werkdagen verwerkt. Meer hierover kun je op deze pagina lezen. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust 🙂.
dag Deborah nogmaals ik heb geen enkel bericht ontvangen dat er een betalingsachterstand was en toen ik eergisteren een sms ontving njet daarin dat ik een betalingsachterstand bleek te hebben en moest betalen zodat ik niet geblokkeerd zou worden heb ik het via ideal direct betaald en alsnog is mijn nummer de volgende dag geblokkeerd
Reputatie 4
Badge +6
Hoi jahrino25, kun je mij in een privébericht je e-mailadres sturen? Dan controleer ik of het juiste e-mailadres in ons systeem staat. Kun je daarnaast je spam mail controleren? Hoor het graag van je.
Reputatie 4
Badge +6
Bedankt voor het sturen van je e-mailadres. Ik zie dat je e-mail overeenkomt met je e-mail in ons systeem. Ook zie ik dat op 12 en 27 januari er een betalingsherinnering is gestuurd. Kun je je spam mail controleren?
zou graag willen weten wanneer mijn telefoon gedeblokkeerd wordt
Reputatie 4
Badge +6
Dat hangt ervan af hoe je de betaling hebt gedaan. Ik neem aan dat je het bedrag handmatig hebt overgemaakt. Als je via iDeal hebt betaald, dan is de betaling binnen enkele uren verwerkt. Mocht je de betaling handmatig hebben gedaan, dan word je betaling binnen 5 werkdagen verwerkt. Meer hierover kun je op deze pagina lezen.
ik heb de betaling 3 dagen geleden via ideal betaald gelijk toen ik een sms binnen kreeg dat er een achterstand was en nog steeds is mijn telefoon geblokkeerd
Reputatie 4
Badge +6
Hoe snel je weer kunt bellen, hangt ervan af hoe je de betaling hebt gedaan. Ik neem aan dat je het bedrag handmatig hebt overgemaakt. Als je via iDeal hebt betaald, dan is de betaling binnen enkele uren verwerkt. Mocht je de betaling handmatig hebben gedaan, dan word je betaling binnen 5 werkdagen verwerkt. Meer hierover kun je op deze pagina lezen.
Hoi jahrino25, ik zie inderdaad dat de iDeal betaling vrij snel was verwerkt. De reden dat je nog niet was aangesloten, is omdat de nieuwe factuur van 8 februari onder 'hoogverbruik' valt. De afdeling risicobeheer had daarom de blokkade niet automatisch opgeheven. Ik heb zojuist met hen gebeld en de situatie uitgelegd, met als gevolg dat de blokkade zo snel mogelijk wordt opgeheven. Mijn advies is om de nieuwe factuur ook zo snel mogelijk te betalen en in het vervolg extra kosten te voorkomen.

Reageer