beantwoord

bestelling refurbished i phone x zilver

• 22 september 2019
  • 7 reacties
  • 174 keer bekeken

Hallo ik heb 21 sept 2019 de iPhone x zilver besteld en heb nu onderstaande melding ontvangen.
Hoe kan ik eea wijzigen naar een zwarte want die zijn volgens mij wel op voorraad ?

De Refurbished Apple iPhone X 64GB Zilver is op dit moment niet op voorraad. Zodra de telefoon weer op voorraad is, zullen wij u hierover informeren per e-mail.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 september 2019, 11:55

Hoi @RicoK, dat is niet waar je op hoopte natuurlijk. Ik heb nog even voor je gekeken, de status staat nu op dat je bestelling klaargemaakt wordt in ons magazijn. Dat is beter nieuws 🙂 Je ontvangt nog een e-mail wanneer je pakketje daadwerkelijk jouw kant op komt! Ik hoor het graag als je 'm ontvangen hebt en ook als je vragen hebt natuurlijk.
Bekijk reactie

7 reacties

Je bestaande bestelling annuleren.
Dan kan je de telefoon die je het liefste wil bestellen waar je wilt.
Telfort heeft de onhebbelijke (en eigenlijk verboden) gewoonte de voorraad pas aan te geven na het bestellen. Je weet dus nooit van te voren zeker wanneer hij komt.
Zie ook
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/iphone-11-niet-op-voorraad-wanneer-leverbaar-84346
Waar kan je dan annuleren? Als ik naar de status van de bestelling kijk zie ik nergens deze optie
Zie hier:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/annuleren-of-opzeggen.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @RicoK, ik kan me voorstellen dat je liever niet lang op je nieuwe toestel wacht en daarom liever een andere kiest! Ik zie dat nelly jacoba je het antwoord al gegeven heeft, super 🙂 Als ik je gegevens erbij pak, zie ik dat je contact gehad hebt en een ander toestel gekozen hebt. Klopt dat? Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen.
Hok Alexandra dat is juist heb vanmorgen telefonisch contact gehad. Echter dit toestel is ook niet op voorraad volgens mij ?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @RicoK, dat is niet waar je op hoopte natuurlijk. Ik heb nog even voor je gekeken, de status staat nu op dat je bestelling klaargemaakt wordt in ons magazijn. Dat is beter nieuws 🙂 Je ontvangt nog een e-mail wanneer je pakketje daadwerkelijk jouw kant op komt! Ik hoor het graag als je 'm ontvangen hebt en ook als je vragen hebt natuurlijk.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-of-bestelling-annuleren-formulier.htm#!/
Je krijgt dan waarschijnlijk een email terug dat ze het jammer vinden dat je weg gaat terwijl je misschien alleen een bestelling van een verlenging wil annuleren.
Ze beloven dan contact met je op te nemen na een paar dagen ofzo blabla . .
Gewoon telefonisch annuleren die bestelling zolang je niet ziet staan dat de bestelling is geannuleerd blijven proberen totdat het gelukt is en je weer opnieuw in de verlengshop kunt inloggen.
Controleer wel altijd ff wat je gekozen telefoon in de KPN-shop kost want dan ben je vaak goedkoper uit zie bv. iPhone XS Max 64GB die 120€ goedkoper is bij KPN 1.052€ ipv 1.176€.
Prijzen gaan na een verlaging bij KPN uiteindelijk naar dezelfde prijs in de verlengshop maar dat duurt soms heel lang want ze vergeten het soms ;-)
In de KPN fysieke winkel heb je altijd de goede prijs overigens verwacht ik!

Reageer