beantwoord

Bestelling Iphone 11 64 GB

• 29 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 87 keer bekeken

Afgelopen zondag 27/10 bestelling geplaatst voor IPHONE 11 zwart 64GB. Bij bestelling geen enkele melding dat toestel niet op voorraad is. Later mail ontvangen dat toestel niet op voorraad is…. niet echt klantvriendelijk. Mijn concrete vraag: wanneer kan ik het toestel ontvangen/verwachten? (datum en niet “binnenkort”of “u ontvangt een mail wanneer deze weer beschikbaar is”). Zo kan ik een keuze maken om bestelling wel/niet te annuleren.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 oktober 2019, 09:57

Hoi @MartijnRo, welkom. 

Ik begrijp heel goed dat je jouw nieuwe toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Het is dan ook balen als deze niet op voorraad is. Ik heb even meegekeken. Ik zie dat het toestel vanaf 1 november weer bij ons beschikbaar is. Dus vanaf dan zal deze weer uitgeleverd worden. Wanneer je exact het toestel ontvangt krijg je een mail over. 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @MartijnRo, welkom. 

Ik begrijp heel goed dat je jouw nieuwe toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Het is dan ook balen als deze niet op voorraad is. Ik heb even meegekeken. Ik zie dat het toestel vanaf 1 november weer bij ons beschikbaar is. Dus vanaf dan zal deze weer uitgeleverd worden. Wanneer je exact het toestel ontvangt krijg je een mail over. 

Reageer