beantwoord

Bestelde iPhone blijkt niet op voorraad

• 11 september 2019
  • 3 reacties
  • 164 keer bekeken

Ik heb een I Phone 7 zwart 32GB besteld en hij was niet meer op voorraad. Mijn huidige telefoon is bijna kapot. Wanneer is de I Phone 7 weer op voorraad? Jan B

Admin: Eigen topic voor je reactie aangemaakt en afgesplitst
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 12 september 2019, 10:35

Dag @jan brons. Van harte welkom hier. Wat balen dat het door jou gekozen toestel niet op voorraad is. Ik heb direct voor je gecontroleerd wanneer het toestel wel weer op voorraad is. Dat zal in de tweede helft van september zijn. Een exacte datum heb ik jammer genoeg niet. 😞 Als je hier niet op wilt wachten, dan kun je ervoor kiezen om je bestelling te annuleren en opnieuw een bestelling te plaatsen, of zoals @nelly jacoba aangeeft: te verlengen via Belsimpel.nl.
Bekijk reactie

3 reacties

Je kan je Telfort abo ook bij bv Belsimpel of een andere vergelijkbare aanbieder verlengen. Ook met een toestel naar keuze erbij.
Meer keuze, betere levertijden en vaak nog goedkoper ook.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @jan brons. Van harte welkom hier. Wat balen dat het door jou gekozen toestel niet op voorraad is. Ik heb direct voor je gecontroleerd wanneer het toestel wel weer op voorraad is. Dat zal in de tweede helft van september zijn. Een exacte datum heb ik jammer genoeg niet. 😞 Als je hier niet op wilt wachten, dan kun je ervoor kiezen om je bestelling te annuleren en opnieuw een bestelling te plaatsen, of zoals @nelly jacoba aangeeft: te verlengen via Belsimpel.nl.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @jan brons. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Heb je inmiddels al een nieuw toestel? Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.

Reageer