beantwoord

Bereik mobiele telefoon

• 21 mei 2019
  • 8 reacties
  • 189 keer bekeken

Ik heb sinds kort weinig bereik in de omgeving van Anna Paulowna. Wanneer ik gebeld word, krijgt de beller meteen de voicemail. Heeft iemand hier ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Barbja 27 mei 2019, 21:23

Ik heb van Telfort een nieuwe simkaart gekregen. Het bereik is weer prima!
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Barbja, slecht bereik in Anna Paulowna dus, dat is niet zo fijn. Ik heb daar ooit eens van de polderse kermis mogen genieten. Maar terug naar de situatie. Ik begrijp dat het probleem alleen speelt in Anna Paulowna. Elders is de verbinding wel gewoon goed?

In ieder geval heb ik even gekeken naar het bereik op jouw thuisadres. Ik zie inderdaad dat er een storing is. Deze verklaart het verminderde bereik. Hopelijk is het snel opgelost.
Ik heb idd alleen geen of heel weinig bereik op mijn thuisadres. Heb je enig idee wanneer deze storing wordt opgelost?
Hallo @Barbja , als je je toestel tijdelijk eens handmatig op 3G of 2G zet, word je bereik dan beter?
Nee, helaas!
Reputatie 8
Badge +12
En op 4G? Die zou nog het beste moeten zijn. Ik heb helaas geen inzicht wanneer de storing voorbij is. Maar ik hoop dat er snel verbetering komt.
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb geen reactie meer ontvangen. Heeft het op 4G nog geholpen? Of is het probleem helemaal weer opgelost @Barbja? Mocht er toch nog iets zijn wat ik kan doen, dan hoor ik dat graag.
Ik heb van Telfort een nieuwe simkaart gekregen. Het bereik is weer prima!
Reputatie 8
Badge +12
Helemaal top! Fijn dat het weer werkt.

Mocht er nog een keer weer iets zijn, dan horen wij dat uiteraard graag. Fijne dag.

Reageer