beantwoord

Beltegoed verdwenen

• 17 juli 2019
  • 2 reacties
  • 182 keer bekeken

Hallo
Ik heb vorige week een prepaid kaart gekocht en 30 euro beltegoed er op laten zetten.
Nu is het beltegoed ineens op weet iemand hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 juli 2019, 09:37

Hallo @Dennis Jongeneel, welkom op het forum. Het klinkt inderdaad alsof data aanstond op jouw toestel en het beltegoed daaraan is opgegaan. Of dat ook echt zo is kan ik niet nagaan, alle prepaid aansluitingen zijn overgezet naar KPN en daardoor kan ik er niets meer over zien. Je kunt je vraag stellen op het KPN forum, de collega's daar kunnen alle vragen over prepaid beantwoorden.
Bekijk reactie

2 reacties

Grote kans dat dit is op gegaan aan data bij KPN waar prepaid nu onder valt staat dit namelijk standaard aan. Je moet dus echt de data verbinding uit houden.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Dennis Jongeneel, welkom op het forum. Het klinkt inderdaad alsof data aanstond op jouw toestel en het beltegoed daaraan is opgegaan. Of dat ook echt zo is kan ik niet nagaan, alle prepaid aansluitingen zijn overgezet naar KPN en daardoor kan ik er niets meer over zien. Je kunt je vraag stellen op het KPN forum, de collega's daar kunnen alle vragen over prepaid beantwoorden.

Reageer