beantwoord

Belminuten opwaarderen

  • 30 september 2019
  • 1 reactie
  • 157 keer bekeken

Ik krijg een bericht dat mijn mijn belbundel op zou zijn. Ik vraag mij af of dit klopt, en hoe ik meer belminuten kan ontvangen.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 1 oktober 2019, 14:24

Hoi @Noppen, welkom bij ons op het Forum.

Ik heb meteen even meegekeken naar jouw belminuten. Deze heb je inderdaad allemaal verbruikt. Als je nu belt worden hiervoor buitenbundelkosten berekent.

Je kan zo geen minuten bij kopen. De nieuwe factuurperiode krijg je de nieuwe minuten. In jouw geval is dat de 11e van elke maand.

Ik zie dat je volgende maand je bundel al hebt aangepast naar onbeperkte minuten. Dat is goed. Dan loop je hier ook niet meer tegenaan.

Mocht je zo nog andere vragen hebben, laat het ons dan vooral weten.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Noppen, welkom bij ons op het Forum.

Ik heb meteen even meegekeken naar jouw belminuten. Deze heb je inderdaad allemaal verbruikt. Als je nu belt worden hiervoor buitenbundelkosten berekent.

Je kan zo geen minuten bij kopen. De nieuwe factuurperiode krijg je de nieuwe minuten. In jouw geval is dat de 11e van elke maand.

Ik zie dat je volgende maand je bundel al hebt aangepast naar onbeperkte minuten. Dat is goed. Dan loop je hier ook niet meer tegenaan.

Mocht je zo nog andere vragen hebben, laat het ons dan vooral weten.

Reageer