beantwoord

Batterij van iPhone snel leeg

• 23 maart 2016
  • 2 reacties
  • 664 keer bekeken

Badge
Ik heb pas een nieuwe mobiel sinds januari. Iphone 5. Maar mijn batterij is al na een paar uur leeg.. Wat nu? Kan ik naar een telfort winkel gaan om een nieuwe batterij?
icon

Beste antwoord door Christy 24 maart 2016, 16:00

Hey Alina, welkom op het forum. Lastig dat de batterij het niet meer zo lang vol kan houden. Helaas is het bij een iPhone moeilijk om een accu te wisselen. Je kunt het toestel namelijk niet zelf open maken. Je kunt het toestel wel aanbieden ter reparatie. Soms helpt het ook om de iPhone terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Let er wel op dat je eerst een back up maakt anders raak je alles kwijt wat op je toestel staat.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hey Alina, welkom op het forum. Lastig dat de batterij het niet meer zo lang vol kan houden. Helaas is het bij een iPhone moeilijk om een accu te wisselen. Je kunt het toestel namelijk niet zelf open maken. Je kunt het toestel wel aanbieden ter reparatie. Soms helpt het ook om de iPhone terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Let er wel op dat je eerst een back up maakt anders raak je alles kwijt wat op je toestel staat.
En zoek eens op "batterij verbruik iphone5". Dat vind je heel wat tips om je batterij verbruik te verminderen.
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=batterijverbruik+iphone+5

Reageer